וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סופות בארה"ב: אינסטגרם ונטפליקס קרסו

"אמאזון קלאוד", ששרתיה המארחים כמה מהאתרים הפופולריים בעולם נמצאים בצפון קרוליינה, קרסה בעקבות סופות עזות שפגעו בחוף המזרחי. שירות התמונות הפופולרי טרם שב לפעילות

הסופות העזות שתקפו את החוף המזרחי בארצות הברית גרמו לנזק כבד ולשיבושים בשגרת החיים של תושבי המדינה, אבל היום הצטרפו למעגל, בעצם, עשרות מיליוני משתמשי אינטרנט ברחבי העולם. שירות "אמאזון קלאוד", שתשתיתו ממוקמת בצפון קרוליינה, נפל הלילה כתוצאה מהסופות, והביא לקריסתם של כמה מהאתרים הפופולריים בעולם, וגם בישראל, בהם שירות שיתוף התמונות אינסטגרם, אתר הסרטים נטפליקס, אתר פינטרסט ואתרים נוספים, שיושבים על שרתיו.

זמן קצר לאחר הנפילות העלו כלל האתרים הודעות על הנפילות דרך טוויטר, שנועדו להרגיע את גולשיהם. "נחזור בקרוב. אנחנו משדרגים את השרתים שלנו ברבע השעה הקרובה, אנא נסו לחזור לאתר בקרוב. תודה!". למותר לציין כי האתר לא שב לפעולה תקינה כעבור רבע שעה. נכון לשעות הבוקר, נטפליקס ופינטרסט חזרו לפעילות תקינה, אך לא כך אמורים הדברים לגבי אינסטגרם.

רק לפני שבועיים חוותה אמאזון קריסה גדולה אחרת של כמה משרתיה, שהביאה לקריסת כמה אתרים המתארחים עליהם. לדברי החברה, אז היה מקור התקלה בשגיאה בכיול מערכות ששודרגו. "עם קריסת שרתי אמאזון, בפעם השנייה בתוך חודש, סביר שכמה מהשירותים הפופולריים הללו יחפשו אופציות אחרות", מציינים המומחים בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully