אפשרי לחנות בת"א: הזמנת חניה שבוע מראש ב-Pink Park

הסטארט-אפ הישראלי יאפשר בעוד כשבועיים להזמין את החניה דרך אתר האינטרנט של החברה ובעוד כחודשיים דרך האפליקציה עצמה בסמארטפון

הסטארט-אפ הישראלי Pink Park, מתחיל במהלך לשדרוג חוויית החניה בשירות שלו. התוספת החדשה בשירות מאפשרת הזמנת חניה שבוע מראש. מדובר בתוספת המאפשרת לנהגים להגיע לתל אביב במועד ידוע מראש, מבלי להתמודד עם חיפוש החניה ברגע עצמו. בשלב ראשון, שיתחיל בעוד כשבועיים, יוכלו להזמין את החניה דרך אתר האינטרנט של החברה ולאחר מכן (בעוד כחודשיים) דרך האפליקציה עצמה.

"כפי שהיום לא מגיעים לקולנוע וקונים את הכרטיס בקופה, אלא משריינים בטרם היציאה מהבית, כך עולם החניות משתנה לכיוון של הזמנה מראש", אומר תומר בלושטיין, מייסד פינק פארק. "אנו ממשיכים לפעול בדרכים יצירתיות על מנת להקל על מחפשי החניה בתל אביב, לקראת התרחבות לערים נוספות, בארץ ובעולם".

פינק פארק הוקמה במאי 2010 והיא מציעה לבעלי חנויות פרטיות בתל אביב, להשכיר את החנייה הפרטית שלהם, כאשר הם לא נמצאים בבית וכך להרוויח עליה כסף. בעל החנייה מקבל מתקן, המאפשר לנהגים לזהות מבחוץ שמדובר בחניה של פינק פארק, כאשר המתקן גם בודק אם החניה פנויה ומאפשר לזהות שנהגים מזדמנים לא חורגים מעבר לזמן שהוקצב להם.

בפינק פארק הושקעו 4 מיליון שקל, כאשר החברה נמצאת בימים אלו בהתחלה של סבב גיוס נוסף.