וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ראש הממשלה "לוקח את האינסטגרם לידיים"

אחרי שבלשכת נתניהו העלו בשבועות האחרונים תמונות מטושטשות, עקומות או כאלו הנוטות לחלוטין על הצד, נתניהו עונה לביקורת בסרטון מיוחד שצילם והעלה לאפליקציה הפופולרית

לשכת העיתונות הממשלתית

(הווידאו ה"מתוקן" שהעלה נתניהו לאינסטגרם)

לשכת ראש הממשלה העלתה היום (שלישי) לאפליקציה הסלולרית אינסטגרם סרטון בו צולם ראש הממשלה בקטע הומוריסטי. זאת, כמענה לביקורת שהתקבלה אחרי שלשכתו העלתה בשבועות האחרונים תמונות לא ממש מקצועיות - חלקן מטושטשות, וחלקן פשוט הועלו לאפליקציה הפופולרית לשיתוף תמונות כשהן נוטות על צדן.

באחת התמונות שהועלתה לפני שבוע, נראה נתניהו מתראיין לסוכנות הידיעות רויטרס על "הצורך של הקהילה הבינלאומית להמשיך בלחץ על איראן עד לעצירת תכנית הגרעין". אלא שהתמונה איננה ממוקדת, וקשה מאוד להבחין שהמרואיין הוא בנימין נתניהו. אחד מבין 4,397 העוקבים אחר ראש הממשלה כתבה: "שוב ושוב עולות לכאן תמונות מטושטשות. זה באמת לא מכובד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה באמת לא מכובד". נתניהו מתראיין לסוכנות הידיעות רויטרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלשכת ראש הממשלה ככל הנראה לא שעו לביקורת, כי עוד באותו השבוע הועלתה תמונה נוספת שצולמה במהלך טיסתו של נתניהו חזרה לארץ מביקור בפולין. "שיחת עדכון בטלפון הלוויני בדרך חזרה מאושוויץ לירושלים", נכתב תחת התמונה, ששוב, לא הייתה ממוקדת. "זה ביבי לא בפוקוס", כתב אחד העוקבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך חזרה מאושוויץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונה אחרת שהחליטו בלשכת נתניהו לפרסם, נראה ראש הממשלה "משתתף בתרגיל פיקוד העורף". בצילום נראה נתניהו עושה את דרכו למרחב המוגן יחד עם עובדי הלשכה - אך שוב, התמונה באיכות גרועה, מטושטשת, מצולמת מאחור ודרך ראשו של אחד הנוכחים.

החידוש האחרון של אינסטגרם - העלאת סרטוני וידאו קצרים, לא פסח על לשכת ראש הממשלה, הממשיכה בקו "האיכות" הקודם. אתמול העלו בלשכה סרטון של נתניהו מגיב לירי הרקטות לעבר דרום הארץ, בעודו מדבר בטקס הסרת הלוט בבית ספר שנקרא על שם אביו - בנציון נתניהו - בהתנחלות ברקן. אלא שגם הפעם, אנשי ראש הממשלה לא הצליחו להתגבר על המכשול הטכני, והעלו בטעות את הסרטון כשהוא נוטה על צדו בתשעים מעלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתרגיל פיקוד העורף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלשכה החליטו להביא קץ למבוכה. היום, בשעות הצהריים, הועלה סרטון נוסף לחשבון האינסטגרם של ראש הממשלה, ובפתח הסרטון נראה נתניהו נוטה על הצד, כמו בסרטון הקודם. "לא ככה - תסובב", פוקד ראש הממשלה על הצלם האלמוני שמיישר בפקודה את הפריים. "חבריי באינסטגרם, הדבר הזה לא יכול להימשך", מתבדח נתניהו, "מעכשיו החלטתי לקחת את הדברים בידיים".

לאחר מכן פונה ראש הממשלה לצלם: "תן לי את זה בבקשה", הוא מורה, והתמונה הבאה, המסכמת את הסרטון, היא של לוח מחיק שעליו כתוב: "מהיום התמונות בפוקוס!". התמונה אכן בפוקוס, אך בלשכה החליטו להתבדח על חשבון עצמם וצילמו אותה נוטה על צדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully