הסטארט-אפ סטיבי משיק ערוצי וידאו חברתיים בעברית

הסטארט-אפ הישראלי מפתח פלטפורמה שמשלבת חוויית צפייה של טלוויזיה עם תכנים מרשתות חברתיות ■ ערוצים אלה מציגים קליפים רשמיים לצד תוכן גולשים ומעריצים שנאסף באופן אוטומטי מפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ויו-טיוב

חברת הסטארט-אפ הישראלית Stevie, המפתחת פלטפורמה שמשלבת חוויית צפייה של טלוויזיה עם תכנים מרשתות חברתיות, השיקה היום שורה של ערוצים ישראליים בתחומי הבידור, החדשות, המוזיקה והספורט.

בין הערוצים החדשים ניתן למצוא ערוצי קליפים של אמנים כמו אריק איינשטיין, ברי סחרוף, ישי לוי, יוני בלוך, נינט טייב, דודו אהרון, הדג נחש ועוד. ערוצים אלה מציגים קליפים רשמיים לצד תוכן גולשים ומעריצים שנאסף באופן אוטומטי מפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ויו-טיוב. בגזרת הספורט ניתן למצוא ערוצים שכוללים חדשות ספורט, קטעים ממשחקים, סיכומים ועוד, כמו "הערוץ הצהוב" לאוהדי מכבי תל אביב.

עד כה הציגו הערוצים של סטיבי, שמשכו תוכן שחברים שיתפו ברשתות החברתיות תחת ערוצים נושאיים כמו קומדיה, מוזיקה, סיפורים מובילים וכדומה. אך כעת יוכלו משתמשים ישראליים ליהנות מערוצים ייעודיים וממוקדים יותר.

"עד היום הצענו לצופים ערוצים באנגלית שהתבססו בעיקר על אמנים, וכעת אנו פותחים את מדריך הערוצים שלנו לשפות נוספות ולמדינות חדשות, ובאופן טבעי מתחילים בישראל", מספרת יעל גבעון, מנכ"לית ומייסדת משותפת החברה. "לצד אוהדי קבוצות NBA וצופי ליגת האלופות ואמריקן איידול, יכולים כעת גם מעריצי הפועל ומכבי, וחובבי מוזיקה ישראלית לצפות בתכנים האהובים עליהם בשידור רציף הכולל חומר עדכני מהרשת".

מאחורי Stevie עומדים יעל גבעון ובן זוגה גיל רימון, שהקימו את החברה ב-2011 והשיקו את המוצר בתחרות הסטארט-אפים Disrupt של בלוג הטכנולוגיה טק קראנץ' במאי 2012, שם הגיעו לשלבים הסופיים. בשנה שעברה זכתה החברה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים של אירוע הטלוויזיה היוקרתי מיפ בקאן והוכרזה כסטארט-אפ המבטיח ביותר בתחום הטלוויזיה.

עד כה החברה גייסה 2.1 מיליון דולר מקרן Horizons Ventures של לי קא שינג וכן משקיעים פרטיים כמו גיגי לוי, ג'ף פולבר, אסי שמלצר מקבוצת שלמה ו-IMG וקבוצת משקיעים המנוהלת על-ידי סימי אפרתי.