וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה המרגשת של בעל חנות האופניים לצעיר המוגבל

26.10.2014 / 16:04

אופניו החדשים של ליאור, בן 30 מאשקלון הסובל מפיגור מוטורי, נגנבו בסוף השבוע. בתגובה, פרסם אחיו פוסט מרגש בפייסבוק. הדבר נגע ללבו של עדי, בעל חנות אופניים, שסיפק לו זוג חדש. "הוא חזר לחייך"

בעל חנות אופניים בתל אביב תרם אופניים חדשים לצעיר מאשקלון הסובל מפיגור שאופניו נגנבו. באדיבות המשפחה
"ליאור יורד רועד, לא יודע אם לצחוק או לבכות". ליאור עם האופניים החדשים/באדיבות המשפחה

ביום שישי האחרון יצא ליאור, צעיר בן 30 מאשקלון הסובל מפיגור מוטורי, לבקר את שכניו עם האופניים החשמליים שקנה לו אביו. כשהגיע לביתם, הוא הניח אותם בכניסה, ונכנס פנימה. מששאלו אותו הנוכחים בבית היכן האופניים החדשים, הוא יצא מיד להביאם. אולם, למרבה הצער הוא הופתע לגלות כי הם נגנבו.

ליאור לא היה מוכן לוותר. עד השעות הקטנות של הלילה הוא חיפש את האופניים ברחבי העיר, וחשש לשוב לביתו מפחד שהדבר יאכזב את אביו. כשנואש מהחיפושים, הוא הגיע לביתו וסיפר למשפחתו על גניבת האופניים. לאחר מכן נכנס לחדרו ומירר בבכי. הוריו הבינו מיד כמה האבידה כואבת לבנם. בתגובה, הם החלו לחפש את האופניים בכל העיר, ובמקביל פנו למשטרה. אולם דבר לא עזר והאופניים לא נמצאו.

ואז הגיעה התפנית. אחיו של ליאור, אדי, פרסם פוסט בפייסבוק, שבו פנה אל גונב האופניים וביקש ממנו להשיב לליאור את כלי התחבורה היחיד שיכול לשמש אותו. "אני כועס ועצוב, יש לי אח מוגבל עם בעיה של פיגור מוטורי", כתב אדי. "מי שמכיר אותו יעיד כי הוא אמנם בחור בן 30, אך מתנהג כמו ילד, מלא אהבה, חייכן, חם ומחבק. אין אדם באשקלון שלא מכיר אותו ואוהב אותו. כל מה שיש לילד הזה בחיים זה אופניים, מכיוון שהוא לא יכול להוציא רישיון מכונית. הכלי היחיד שהוא יכול לנוע איתו אלה האופניים שהוא כל כך אוהב. לפני שבועיים אבי קנה לו אופניים חשמליים ב-4,000 שקל. הוא שמר עליהם כעל בבת עיניו, לא הסכים שאף אחד יגע בהם מהפחד שיקרה משהו".

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
רגעי הזוועה בכלא דאעש: העינויים האחרונים לפני הרצח
נפתח משפט רצח שלי דדון: "ההודאה נגבתה באלימות"
יעלון ימנע מפלסטינים לנסוע באוטובוס עם מתנחלים

בעל חנות אופניים בתל אביב תרם אופניים חדשים לצעיר מאשקלון הסובל מפיגור שאופניו נגנבו. מתוך פייסבוק, צילום מסך
"הוא לא הפסיק לבכות". הפוסט שפרסם אדי/צילום מסך, מתוך פייסבוק

בהמשך תיאר אדי את נסיבות הגניבה ואת האופן שבו קיבל ליאור את הגניבה. "אחי לא חזר הביתה מהלחץ, ולמרות שלא היו כועסים עליו הוא לא הפסיק לבכות", סיפר. "למה לקחת לילד מוגבל את כלי הרכב שלו? על מצפונכם, שהילד הזה יושב מסוגר בחדר שלו וכל היום בוכה. אני עדיין מקווה שנמצא אותם בימים הקרובים כי לא ניתן להשאיר אותו בלי אופניים. זה פשוט לא פייר. אני מתפלל שאולי הגנב יראה את הפוסט הזה ויניח את האופניים במקום שמהם לקח אותם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בעל חנות אופניים בתל אביב תרם אופניים חדשים לצעיר מאשקלון הסובל מפיגור שאופניו נגנבו. באדיבות המשפחה
"הפעם הוא לא ייתן לאף אחד לגנוב לו אותם"/באדיבות המשפחה

הפוסט שפרסם אדי חולל סערה ברשת. אלפי בני אדם פנו אליו והציעו לתרום כסף במטרה לרכוש עבור אחיו אופניים חדשים. אלירן, אחד מחבריו של אדי, אף פתח דף בפייסבוק תחת השם: "להחזיר את האור לליאור". בשלב מסוים טלפן אליו עדי, בעל חנות האופניים "מגה בייק" בתל אביב, שהסיפור של ליאור נגע ללבו. הוא החליט להעניק לו במתנה את האופניים היקרים ביותר שהיו לו במלאי, ואף פתח את חנותו באמצע הלילה כדי להוציאם ממנה ולהעבירם לליאור.

אדי העלה פוסט נוסף לפייסבוק, שבו תיאר את המפגש בין ליאור לבין עדי והאופניים החדשים. "ב-1:30 בלילה הם נכנסו לבית הוריי. ליאור יורד, רועד, לא יודע אם לצחוק או לבכות", שחזר אדי. "אימא שלי בוכה, אבא שלי, שלא ראיתי אותו בוכה כבר 20 שנה מאז מות אביו גם לא עומד בזה ופורץ בבכי. אלירן מצלם, אבל עדי הצנוע מנסה להתחמק ומשפיל מבט, מתחנן שזה יהיה מתן בסתר. בסופה של השבת הסוערת ליאור חזר לחייך וכבר הספיק לטייל על האופניים. הפעם הוא לא ייתן לאף אחד לגנוב לו אותם".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully