וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ הופכת למכשיר ריגול: כך זה ישפיע על הזוגיות

6.11.2014 / 15:50

לא מספיק הקבוצות המשפחתיות המעייפות בווטסאפ - עכשיו כבר אי אפשר לסנן הודעות. מה השינוי החדש באפליקציה יעשה למערכות היחסים שלכם? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מסתמן: "פיגוע הדריסה" בגוש עציון אתמול בלילה הוא תאונה: גורם בטחוני בכיר מסר כי מחקירה ראשונית של השב"כ עולה כי לא מדובר בפיגוע אלא בתאונת "פגע וברח". הנהג הדורס הסגיר את עצמו. במקביל, לאחר פיגוע הדריסה הקשה אתמול בצהריים בירושלים, במערכת הביטחון גוברים הקולות שקוראים למבצע משולב במזרח העיר, שיכלול טיפול שורש בהתלקחות ומעצרים של מסיתים - אבל גם השקעה בתשתיות, ברווחה ובחינוך.

"הוא רצה לקבור אותי עמוק באדמה": אחרי העדות המסעירה של שולה זקן בתחילת השבוע, גם שלב החקירה הנגדית שלה היום סיפק לא מעט דרמות. במהלך העדות סיפרה על יחסיה עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט: "הוא לימד אותי את השיטה איך לגנוב כספים כדי שהוא יוכל לנסוע במחלקה ראשונה ובני משפחה שלו יוכלו לנסוע ברחבי העולם".
בנוסף, השמיעו היום פרקליטיו של אולמרט הקלטת שיחה של זקן עם אישה בשם אופירה שהוגדרה "מתקשרת", בה הן משוחחות על הסדר הטיעון ועל חוסר האמון של זקן בעורכי דינה.

איש השבוע: כולנו שמענו את הקלטות השיחות בין שולה זקן לאהוד אולמרט, אבל מי שנתן קצת קלאסה לסיפור הוא הפסנתרן המוכשר שמלווה את השיחה שלהם. בעודו מנגן לתומו את "לט איט בי" של הביטלס בבית המלון הירושלמי, הגבר האלמוני כלל לא היה מודע שהוא לוקח חלק בעיצוב הפסקול של ההיסטוריה.

התחזית: מזג האוויר נעשה נעים, מחר הטמפרטורות ימשיכו לעלות, וסוף השבוע צפוי להיות נאה וחמים.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully