וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטי נעצר כי דיווח שחברו נורה - במשחק מחשב

דייויד הלנס, ששיחק במשחק הפופולרי GTA לפני השיחה למוקד, אמר כי חברו נפצע בחזהו, והוא מדמם קשות. שני אמבולנסים שהגיעו למקום גילו כי האירוע כולו התרחש על מסך המחשב

ארה"ב: בן 8 שיחק GTA - וירה למוות בסבתו. צילום מסך
"ברגע שהמתקשר אמר ש'מקס' הפסיק לנשום המוקדנית התייחסה לאפשרות של דום לב"/צילום מסך

צעיר בריטי נידון לאחרונה לשנה של עבודות שירות לאחר שהתקשר לשירותי החירום בבהלה וסיפר כי חברו, מקס, נורה בחזהו ואיבד את ההכרה. הסיבה? אותו "מקס" לא היה אדם אמתי אלא דמות במשחק וידיאו של הסדרה הפופולרית GTA (Grand Theft Auto) ששיחק - דבר שגילו הרשויות ביישוב דרום שילדס שבאנגליה רק אחרי ששלחו שני אמבולנסים למקום. הסיפור דווח בין היתר ב"דיילי מייל".

שיחת הטלפון המוזרה אירעה ב-8 בנובמבר. דייויד הלנס, בן 25, טלפן למוקד 999 (המקביל בבריטניה למוקד 911) ואמר למוקדן כי "מקס" נורה והוא מדמם קשות. במהלך השיחה, שארכה 12 דקות, תיאר הלנס באימה את המתרחש, ובשלב מסוים אף החל לצרוח ולטעון כי הוא מותקף ועומד למות. םע זאת, הצוות הרפואי שהוזעק למקום לא מצא גופות או פצועים, אלא רק את הלנס, והוא נעצר לאחר שהודה כי שיחק ב-GTA לפני שטלפן למוקד החירום. "ברגע שהמתקשר אמר ש'מקס' הפסיק לנשום, המוקדנית התייחסה לאפשרות של דום לב, מה שגרם להזעקת אמבולנס נוסף לביתו", אמר התובע. "היא אמרה שהשיחה גרמה לה להיות מודאגת מאוד באשר לשלומו ולביטחונו של 'מקס', והיא נותרה 'מזועזעת'".

עורכת דינו של הלנס, לורה ג'ונסון, טענה להגנתו כי הוא היה "מבולבל". "נראה שהשיחה שבוצעה לשירותי החירום הייתה לאחר ששיחק משחק יריות אלים במחשב שלו", אמרה. "הוא אומר לי שהוא זוכר מעט מאוד מהשיחה המדוברת". היא הסבירה כי להלנס יש צרכים רפואיים מיוחדים. "הוא חירש באוזנו השמאלית, עיוור חלקית בעינו השמאלית וסובל מקשיי דיבור", אמרה. עם זאת, בשבוע שעבר קבע בית משפט באנגליה כי הלנס יבצע 12 חודשי עבודות שירות לתועלת הציבור. כמו כן, הוא ישלם קנס של 145 לירות שטרלינג (כ-885 שקלים). "אני מקווה שהדבר ישלח מסר ברור לאחרים שישקלו להשתמש בשירותינו ולהטריד את אנשי המוקד", אמר התובע מטעם המדינה.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
צפו: הסרטון שיעניק לכם אורגזמה למוח
כך נראית מחאה בבלגיה: ראש הממשלה רוסס בצ'יפס ובמיונז
צפו: שדדו כנסיה - ונהרגו בבריחה ממכת ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully