וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להתגלגל: עומרי חיון ישובץ ברשימת "עלה ירוק" לכנסת

11.1.2015 / 11:28

עומרי חיון ישובץ רביעי ברשימת מפלגת "עלה ירוק", כך מודיעים הבוקר אנשי המפלגה. באם תעבור את אחוז החסימה, מה שלא קרה עד עתה, יכנס חיון בן ה-23 לכנסת ויהיה הח"כ הצעיר ביותר בהיסטוריה של הכנסת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נציג הצעירים להם אין קול במשכן הכנסת". עומרי חיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עומרי חיון ישובץ רביעי ברשימת מפלגת "עלה ירוק" לכנסת, כך מודיעים הבוקר (ראשון) אנשי המפלגה. באם תעבור "עלה ירוק" את אחוז החסימה, מה שלא קרה עד עתה, יכנס חיון בן ה-23 לכנסת ויהיה הח"כ הצעיר ביותר בהיסטוריה של הכנסת. חיון אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי הוא פורש מעריכת פורטל הרכילות שלו "בדרך לתהילה", וכי בימים הקרובים יוודע מי יחליף אותו בעריכה ובכתיבה שלו.

מפלגת עלה ירוק, תרוץ השנה לכנסת בראשות אורן ליבוביץ', איש הייטק, יזם ועורך מגזין "קנאביס" לשעבר, כאשר במקום השני שובצה ד"ר ברקת שיף-קרן, רופאה מומחית לכאב המטפלת בקנאביס רפואי. מלבד פעילותו בסיקור עצמאי של תחום הבידור והרכילות בישראל ידוע כחיון כפעיל למען קהילת הלהט"ב וכנגד ביריונות כלפי הומואים ולסביות. בשנה שעברה הוא נבחר במקום ה-32 ברשימת מאה האנשים המשפיעים בתקשורת הישראלית של "גלובס" ולמקום ה-11 ברשימת 25 ההומואים והלסביות המשפיעים בתקשורת הישראלית של אתר וואלה! ברנז'ה.

עומרי חיון מסר הבוקר: "חברי רשימת עלה ירוק החדשה לכנסת הקרובה הם אנשים שאומרים אמת, עומדים לצד הצדק וההגיון הבריא, תומכים בדרך ארץ ובכבוד למען האזרחים. האינטרסים של קהילת הלהט"ב הם חלק מרכזי ממטרות המפלגה ואני מרגיש שלראשונה ישנה מפלגה איתה אני יכול להזדהות באמת. לראייתי זו רשימה אזרחית – הטובה ביותר בישראל ואני מציב עצמי גם כנציג הצעירים להם אין קול במשכן הכנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully