וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון תעמולה חדש בליכוד עבר לכאורה על החוק - והוסר

בסרטון מוצג ראש הממשלה נתניהו כמבוגר אחראי בגן ילדים. אולם לאור העובדה שהשתתפות ילדים מתחת לגיל 15 אסורה לפי חוק התעמולה - הסרטון הוסר. מהליכוד נמסר: "טעות טכנית"

צילום מסך

(הטשטוש לא במקור)

סרטון חדש של תנועת הליכוד בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו דלף לרשת - והוסר מיד לאחר שהתברר כי הוא עובר על חוק הבחירות (דרכי תעמולה), שאוסר על השתתפות ילדים בסרטוני תעמולה.

סרטון של הליכוד - ביבי בגן ילדים. פייסבוק, צילום מסך
נתניהו בסרטון שהוסר/צילום מסך, פייסבוק

הסרטון מציג את נתניהו כמבוגר אחראי בגן ילדים שיוצא משליטה וגוער בילדים שמייצגים את מתחריו. "יאיר, די לשחק עם זה, אתה הורס את זה", נוזף נתניהו ב"ילד" יאיר לפיד שמשחק עם חשבונייה. "ציפי, די לרוץ ממקום למקום", הוא גוער ב"ילדה" ציפי לבני שמתרוצצת ברחבי החדר, קריצה למעבר של לבני ממפלגה למפלגה. הסרטון עלה בעמוד הפייסבוק של אמיר אוחנה, שנבחר במקום ה-32 בבחירות המקדימות בליכוד, ולא עלה באתר הרשמי של המפלגה או של ראש הממשלה.

מהליכוד נמסר בתגובה: "מדובר בסרטון שהוכן במטה ההסברה ולא אושר לפרסום או שידור. הסרטון צולם על סמך חוות דעת משפטית שהכין מראש היועץ המשפטי של הליכוד ולאחר שהתקבלו האישורים הנדרשים לרבות אישורי ההורים. לצערנו, עקב טעות טכנית, הגיע הסרטון לרשת האינטרנט אף שלא אושר לפרסום ולשידור על ידי מטה ההסברה של הליכוד".

בחירות 2015 - סיקור מיוחד:
חיזוק ליש עתיד: ח"כ אלעזר שטרן מצטרף למפלגה
נתניהו מבהיר: "לא נשב בממשלת אחדות עם העבודה"
שמיר פורש מישראל ביתנו: "לא מזדהה עם המצע המדיני"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול העלה ראש הממשלה פוסט לעמוד הפייסבוק שלו, שם כתב כי "הבחירות האלה הן על מי יענה לטלפון האדום בירושלים, והן גם ובעיקר על מה ייאמר בטלפון האדום הזה". נתניהו כתב עוד כי "קל מאוד לקבל מחיאות כפיים וליטופים מהקהילה הבינלאומית. כל מה שצריך לעשות בשביל זה הוא להיכנע ללחצים הבינלאומיים ולהסכים להקמת חמאסטן שנייה ליד תל אביב וירושלים, כפי שרוצים ציפי ובוז'י. זו אינה דרכי".

אנשי נתניהו אף הכינו סרטון מצויר, שבו נראים לבני והרצוג רבים האחד עם השני, כאשר כל אחד מהם מנסה להתחמק מהשיחה ב"קו הנזיפות של אובמה". בתום הסרטון, ועל רקע קולות הוויכוח של השניים, עולה הכתובית: "ברגע האמת, נתניהו".

"בוז'י, תתמודד": סרטון תעמולה חדש של הליכוד. צילום מסך
הרצוג ולבני כפי שהם מוצגים בסרטון של הליכוד/צילום מסך

אגב, חיפוש בארכיון מעלה כי הסיסמה החדשה של נתניהו היא למעשה העתק של סיסמת הבחירות של אהוד ברק מ-2009. גם אז השתמש שר הביטחון לשעבר במילים "ברגע האמת, ברק", כאשר דמותם של לבני ונתניהו הולכת ונמוגה והוא נותר במרכז התמונה.

"המחנה הציוני" מיהרו להכין סרטון תגובה, המציג אף הוא את הרצוג ולבני המצוירים מביטים בטלפון המצלצל. אולם אז מופיעה תמונתו של נתניהו עם הכיתוב: "ביבי, השאלה היא לא מי יענה לטלפון, השאלה היא מי יתקשר אליך?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully