וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמאלנים רוקדים": מועמדי מרצ עושים שמח בחתונה

המפלגה פרסמה היום סרטון קמפיין חדש בו מועמדי הרשימה בהובלת זהבה גלאון מתפרצים לחתונה עצובה בשיר וריקודים. בתפקיד הכלה: הדוגמן בעל המראה האנדרוגני סתיו סטרשקו

מתוך קמפיין הבחירות של מרצ

מרצ השיקה היום (חמישי) סרטון חדש לקמפיין הבחירות שלה בו נראים חברי המפלגה רוקדים בחתונה לצלילי הג'ינגל החדש: "אני רוצה את מרצ בתוך הממשלה". את הכלה משחק הדוגמן בעל המראה האנדרוגני, סתיו סטרשקו.

בחירות 2015 בוואלה! חדשות:
ציר זמן: כל המבצעים הצבאיים לפני בחירות
מה כתבו הפוליטיקאים בפייסבוק השבוע?
הקונגרס בשירות נתניהו: הוזמן לנאום חודש לפני הבחירות

בסרטון הקמפיין, שיוצג באופן רשמי הערב בארוע השקת הקמפיין של המפלגה, נראית חתונה שמתחילה כארוע שקט ועצוב עד שהמועמדים לבחירות, בראשם יו"ר המפלגה, זהבה גלאון, נכנסים לחדר בריקודים ושיר. לטובת השיר פנתה מרצ אל כותב השירים דורון מדלי שאחראי על להיטים כמו "פה זה לא אירופה" (מרגול) " תל אביב" המנון הגאווה של עומר אדם, "אם יש גן עדן" של אייל גולן ו"אבא" של שלומי שבת.

קליפ הבחירות הרשמי של מרצ. צילום מסך
זהבה גלאון בסרטון הקמפיין החדש/צילום מסך

בפריימריז שנערכו במרצ ביום שני ניצח ח"כ אילן גילאון והוא הוצב במקום השני ברשימה אחרי זהבה גלאון. את החמישייה הראשונה השלימו חברי הכנסת עיסאווי פריג', מיכל רוזין ותמר זנדברג. את החמישייה השנייה מרכיבים כעת חברי כנסת לשעבר, כמו מוסי רז שהגיע למקום השישי ואבשלום (אבו) וילן שהגיע למקום התשיעי, יחד עם פנים חדשות: גבי לסקי, אבי דבוש ואורי זכי, שהגיעו למקומות 7, 8 ו-10, בהתאמה. כולם משתתפים בסרטון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

המועמדים לכנסת מטעם מרצ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully