וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בסרטון חדש על פרשת הבקבוקים: "מסיטים את תשומת לבכם"

ראש הממשלה מתייחס בסרטון הומוריסטי לסערות בנוגע להוצאות במעון ראש הממשלה. בסרטון נראה עוזר של נתניהו נכנס ויוצא מחדרו כשבפיו שמות פרשות המלגלגות במופגן על אלו המדווחות בכלי תקשורת. גם כחלון ובנט עם סרטונים חדשים. צפו

צילום מסך

הליכוד פרסם היום (שבת) סרטון תעמולה הומוריסטי חדש בהשתתפותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אשר נועד להתמודד עם הביקורת על ההוצאות במעון ראש הממשלה. במהלך הסרטון נראה שחקן המגלם את אחד מעוזריו של נתניהו, שנכנס ויוצא ממשרדו כשבפיו בכל פעם פרשה אחרת שהתפוצצה לכאורה בתקשורת. שמותיהן של הפרשות מגחכות במופגן על הפרשות האמיתיות שפורסמו לאחרונה בכלי התקשורת. בין הפרשות המוזכרות בסרטון: "פרשת נתניהו והשבלולים בגינה", "פרשת הכוסות המלוכלכות בכיור" ו"פרשת המזגן המרעיש לשכנים".

בהמשך הסרטון פונה ראש הממשלה לצופים, ואומר: "הם רוצים להסיט את תשומת הלב שלכם מהדברים החשובים. ולעסוק בשטויות. אבל אנחנו עוסקים בדברים החשובים באמת. מי ישמור על ביטחון ילדינו, מי יצמיח את הכלכלה שלנו. זה או אנחנו או הם. ואתם יודעים, זה אנחנו, רק הליכוד".

בסיום, נכנס שוב "עוזרו" של נתניהו לחדר, שואל אותו אם הוא רוצה לשתות משהו. בתשובה, עונה לו נתניהו כי הוא מעדיף גלידה. הוא מבהיר שלא יביא לו גלידה בטעם פיסטוק, רמז לפרסום בעבר על כך שנתניהו ביקש וקיבל הקצבה של 10,000 שקל עבור גלידות למעון ראש הממשלה. אחד הטעמים הבולטים שנרכשו היה פיסטוק.

עוד בנושא:
במשטרה מעריכים: אם תיחקר פרשת הבקבוקים – נתניהו יידרש להעיד
המבקר יפרסם את הדוח על מעון ראש הממשלה חודש לפני הבחירות
מני נפתלי ביקש חסינות מהעמדה לדין, המשטרה סירבה

נתניהו: "מסיתים את תשומת הלב מהדברים החשובים". צילום מסך
נתניהו, כפי שמופיע בסרטון שפרסם הליכוד/צילום מסך

גם המפלגות כולנו והבית היהודי פרסמו הערב סרטוני תעמולה חדשים. הסרטון של כולנו מציג סיכום בן 30 שניות של הקדנציה של יאיר לפיד במשרד האוצר. "בשנת 2012 עזבתי את השואו ביז, הקמתי מפלגה, קיבלתי מלא מנדטים ושיניתי סטטוס לשר אוצר", נאמר בסרטון. "הבטחתי 0% מע"מ, העליתי את מחירי הערק והמים, הבטחתי לגייס את החרדים וקיצצתי את קצבאות הילדים. ראיתי שאין עתיד, רציתי, ניסיתי אכלו לי שתו לי. בנטו, אני לא יודע מה לעשות. בנטו, רק כחלון ינצח בשבילך".

הסרטון של הבית היהודי מתייחס לסוגיית שחרור המחבלים. בסטטוס שפרסם בפייסבוק על הסרטון, כתב יו"ר המפלגה, נפתלי בנט: "בכנסת האחרונה בלמנו את שחרורי המחבלים: חוקקנו את החוק שלא יאפשר חנינה למחבלים, איימנו כי נפרק את הממשלה עד שבוטל שחרור המחבלים הישראלים, היינו המפלגה היחידה שכל חבריה הצביעו תמיד נגד שחרור המחבלים ויזמנו את החזרת משוחררי עסקת שליט לכלא".

לטענתו של בנט, "עצרנו תהליך של עשרות שנים של נסיגה של ישראל לכיוון שחרורי מחבלים סיטונאיים. עשינו את זה עם 12 מנדטים. בכנסת הבאה אנחנו צריכים לפחות 20 מנדטים כדי לעצור את הקייטנה של המחבלים בכלא, את המשכורות לרוצחי יהודים, את תנאי הקאנטרי לרוצחים. אתם יודעים: ימין אמיתי זה רק הבית היהודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully