וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הציוץ שלך שווה מיליון או דולר?

10.2.2015 / 13:08

נפתלי בנט קיים את האיום שלו משלשום, והגיש תביעה על סך מיליון שקלים נגד דרור פויר. "השר בנט הוא מי שדאג לערביי ישראל יותר מכל שר אחר בממשלת ישראל - אבל על כך וודאי איש מהעיתונאים הישראליים לא צייץ"

דרור פויר. נמרוד סונדרס
דרור פויר/נמרוד סונדרס

נפתלי בנט ומפלגתו "הבית היהודי" הגישו הבוקר (שלישי) תביעה על סך מיליון שקלים נגד עיתונאי גלובס דרור פויר בגין לשון הרע. התביעה הוגשה לאחר שבנט דרש מפויר להתנצל באופן פומבי בעקבות ציוץ שלו בטוויטר שבו כתב כי "בנט קרא לכל הערבים גנבי רכבים" כאשר נאם באוניברסיטת תל אביב. בנט טען, והקלטת הדברים עומדת לצידו, כי זה לא בדיוק מה שהוא אמר - אבל פויר סרב להתנצל. "אולי בנט התכוון למשהו אחר לגמרי, אולי, אבל אני הבנתי מזה שהוא הכליל וקרא לכל הערבים גנבי רכבים וכך צייצתי", טען, וכעת הוא נתבע.

ציוץ המריבה:

בנט בתגובה:

בנט הכריז כבר לפני מספר שבועות כי בכוונתו להילחם באמצעים משפטיים ופומביים בעיתונאים וכלי תקשורת אשר יוציאו את דיבתו או יפרסמו שקרים, לטענתו, עליו ועל פעולתו. "כל אגורה שתתקבל מהתביעה תיתרם לשמירה על בטחונם של חקלאי ואזרחי ישראל", כתב היום לעוקביו בפייסבוק, וצרף את האישור על הגשת התביעה לבית משפט השלום בראשון לציון. עיתון גלובס שבו עובד פויר, יש לציין, אינו נתבע יחד עמו שכן הדברים פורסמו בחשבון הטוויטר הפרטי שלו בלבד.

בתביעה מיוחסים הדברים שכתב פויר למה שמוכנה "חלק ממערה תקשורתית נגד השר בנט, שנועדה להשפיל את השר ולעשותו מטרה לשנאה, בוז וללעג ולהפוך אותו ל'גזען', ואמירה זו מצטרפת לאמירות נוספות שהופצו בחודשים האחרונים נגד בנט בתקשורת". עוד מצוין כי "השר בנט הוא מי שדאג לערביי ישראל יותר מכל שר אחר בממשלת ישראל - אבל על כך וודאי איש מהעיתונאים הישראליים לא צייץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully