וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי יחימוביץ רומזת: מי שנכנס לממשלת אחדות, יסיים כמו ב"משחקי הכס"

13.4.2015 / 23:19

הסיום הדרמטי של הפרק הראשון בעונה החדשה של "משחקי הכס" לא פסח גם על הפוליטיקאים הישראלים. חברת הכנסת יחימוביץ' רמזה שהוא אפילו מזכיר לה משהו מהחיים עצמם. ספוילרים

שלי יחימוביץ'. טוויטר, אתר רשמי
אתה הבנת את זה, בוז'י?/אתר רשמי, טוויטר

פתיחת העונה החמישית של "משחקי הכס" לא פסחה גם על הפוליטקאים הישראלים. חברת הכנסת שלי יחימוביץ' מיהרה לצייץ עם סיום שידור הפרק הראשון של העונה תמונה מתוך סצנת הסיום של הפרק, בצירוף טקסט שמרמז על מה שמתרחש מאחורי הקלעים של המו"מ הקואליציוני.

"חזרתי מחופש", כתבה יחימוביץ', "מעדכנת: הניסיון של סטאניס להביא את מאנס ריידר לממשלת אחדות לאומית נגמר בקץ הקריירה הפוליטית של ריידר". יחימוביץ' התייחסה בדבריה לחלק המסיים של הפרק בו יורה ג'ון שלג למוות במאנס ריידר. הצעד הזה נעשה כדרך לגאול את ריידר מיסוריו לאחר שהועלה על המוקד, בעקבות סירובו לכרוע ברך בפני סטאניס באראתיאון.

באופן טבעי, התגובות לאנלוגיה לא איחרו להגיע. רבים מהגולשים האשימו את יחימוביץ' בחשיפת ספוילרים, לאור העובדה שצייצה את תמונת השיא של הפרק. מנגד, היו גם מי שניסו למצוא סדקים בתיאוריה של יחימוביץ'.

"צפיתי כעת בפרק המדובר, אף שלרוב אלימות ואכילת חמץ אינן דרכי", עקץ הכתב הפוליטי של חדשות ערוץ 2, עמית סגל. "אבקש לציין שההרצוג של הסדרה דחה את הצעת האחדות ובכל זאת גמר רע". סגל התייחס בדבריו לעובדה שלריידר הוצעה האופציה לשרת תחת סטאניס, אך סירובו גרם לכך שנשלח אל מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully