וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלה שפילגה את הרשת: איך כלבים צריכים ללבוש מכנסיים?

12.5.2020 / 0:01

אם כלב היה לובש מכנסיים - איך הוא היה עושה את זה? השאלה המטופשת הזאת הצליחה לפלג את הרשת לשניים - אלה שחושבים שכלבים צריכים לשים מכנסיים על ארבעת רגליהם ואלה שחושבים שהם צריכים לשים אותם רק על הרגליים האחוריות שלהם. אולי אתם תעזרו לנו לפתור את המחלוקת הזא

Madrid Police

סוגיה חשובה שעוסקת בדרך שבה אנו חושבים הצליחה ליצור 2 מחנות אויבים זה לזה והיא - אם כלב היה לובש מכנסיים - איך היה לובש אותם? לכאורה שאלה פשוטה (ודי מטופשת) אבל תחשבו על זה רגע - האם כלבים אמורים ללבוש מכנסיים רק על רגליהם האחוריות או על כל ארבעת רגליהם?

אם כלב היה לובש מכנסיים - איך היה לובש אותם?

כלבים עם מכנסיים. אילוסטרציה, צילום מסך
כלבים עם מכנסיים/צילום מסך, אילוסטרציה

מצד אחד, לכלבים יש 4 רגליים ולכן - כפי שאנו לובשים מכנסיים על 2 הרגליים שלנו ולא רק על אחת - גם הם צריכים ללבוש מכנסיים על ארבעת רגלייהם. מצד שני, על פי הדעה הרווחת דווקא - הכלב צריך ללבוש מכנסיים רק על 2 רגליו האחוריות והם אמורים להגיע לו עד המותן. ובכן, איך כלב באמת צריך ללבוש מכנסיים? את המחלוקת המסקרנת הזאת - ובמחשבה שנייה גם די הגיונית - יצר סגן עורך מגזין "Maxim", ג'ארד קלר, שביקש מ-24,900 עוקביו בטוויטר לעזור לו להחליט בסוגיה הזאת. הפוסט הזה עורר כזאת התלהבות שב-4 ימים בלבד הוא צבר יותר מ-36 אלף לייקים ו-32 אלף ריטוויט.

תוצאות הסקר לא מפתיעות: 81% מהקולות חושבים שהכלב אמור ללבוש מכנסיים רק על רגליו האחוריות בעוד 19% מאמינים שהכלב אמור ללבוש את המכנסיים על כל רגליו. עכשיו, אחרי שנחשפתם לכל הנתונים, אולי תעזרו לנו להחליט בסוגיה הזאת? הצביעו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully