וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסית מהגיהנום: הזמינה אונס לאשתו של בן זוגה לשעבר

31.7.2016 / 9:27

מישל הדלי לא הצליחה לסבול את העובדה שהאקס שלה המשיך הלאה ואת תסכולה פרקה על אשתו ההרה. היא הזמינה בשמה "פנטזיית אונס" באינטרנט וכתבה: "אל תפסיקו גם אם אני צורחת ומתנגדת". כעת היא עומדת בפני מאסר עולם

KTLA

אישה מקליפורניה הזמינה מימוש של "פנטזיית אונס" לאישתו ההרה של בן זוגה לשעבר. מישל סוזן הדלי, 29, נהגה לעקוב ולאיים על חייה של אשתו של האקס והשיא הגיע כשהזמינה עבורה אונס במודעה באתר "קרייגליסט". היא צרפה לפרסום תמונות של האישה ואת כתובתו של הזוג.

"הדלי מואשמת בכך שגרמה למגיבים לחשוב כי הקורבן רוצה לקיים איתם סקס בכוח, אפילו אם היא צורחת או מתנגדת", סיפרו החוקרים. כמה מגיבים הופיעו בביתה של הקורבן עם כוונה לאנוס אותה אך התחרטו ברגע האחרון. אחד מהם תקף אותה לפני שהצליחה להזעיק עזרה ולהבריח אותו.

אישה הזמינה אונס של בת הזוג של האקס שלה. צילום מסך
איימה על חייה של האישה וחיי תינוקה./צילום מסך

על פי הפרסומים בתקשורת המקומית, הדלי ובן זוגה לשעבר יצאו בין השנים 2013 ל-2015. לאחר מכן הוא התחתן עם אישה אחרת והם ציפו לילד. הדלי החלה לשלוח לאישה מיילים אלימים ומעליבים ואיימה על חייה וחיי הילד שבבטנה.

הרשויות הוציאו צו הרחקה להדלי ביוני האחרון אך היא המשיכה לעקוב אחרי הקורבן במשך שבועות. לאחר פרסום המודעה והתקיפה היא נעצרה ועומדת בפני אישומים בגין מעקב עם כוונה לפגוע, איומים פליליים, פגיעה מתוך כוונה לביצוע פשע מיני תוך ביצוע שוד, הפרה של צו הרחקה ושישה אישומים בגין אונס.

דמי הערבות של הדלי עומדים על מיליון דולרים והיא אמורה לעמוד למשפט בחודש הבא. היא עשויה להישלח למאסר עולם בגין הפשעים בהם היא מואשמת.

עוד באותו נושא

נקמה באקס הבוגדני וכתבה לו את מה שהיא חושבת - במקום שהכי כואב

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully