וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם עצבניים על התגובה של הבחור שחברתו נפלה מהצוק

8.8.2016 / 9:43

גולשים רבים זועמים לאחר שצפו בסרטון בו נראה בחור בלונדיני שבמקום להציל את חברתו - בחר לתת לה ליפול מהצוק. התיעוד המפחיד גרם לרבים לנסות לאתר את הזוג הצעיר - ואתם לא תאמינו מי הם ומה מצבם היום

REDDIT

תיעוד מפחיד של בחורה בביקיני שנופלת מצוק מעורר הרבה רעש ברשת בימים האחרונים - וזה כיוון שבקטע נראה בן הזוג של אותה מסכנה מביט בה נופלת ולא רק שלא מושיט לה עזרה אלא אפילו זז כדי שלא תוכל לתפוס אותו. במקומה היינו עולים חזרה לצוק ודוחפים אותו משם.

בסרטון הקצר נראה הזוג יושב על קצה צוק המשקיף אל ים עוצר נשימה, כשאז הבחורה בביקיני - שנראה כאילו היא מתכוננת לקפוץ למים - מועדת, נופלת מהצוק ומנסה בשניה האחרונה להיאחז ברגלו של חבר שלה. הוא - במקום לאפשר לה - מזיז את רגלו בהפגנתיות ונותן לה ליפול למים. הבחירה שלו שלא להציל אותה עוררה תגובות זועמות ב-Reddit, שם פורסם הסרטון, "הוא לא ניסה לתפוס אותה ולא דחף אותה קדימה כדי שלא תפצע מהסלעים. הוא פשוט נתן לה ליפול בצורה הכי נוראית שיכולה להיות" כתב אחד מהצופים הזועמים.

במקביל היו כמה שכעסו דווקא עליה. "איזו טיפשה. היא הייתה יכולה לפגוע בו", כתב אחד ואחר הוסיף: "היא טיפשה. רואים שהיא רצתה לקפוץ ואז התחרטה. זה גם ממש טיפשי שהיא ניסתה להיאחז בו. היא רק הייתה לוקחת אותו איתה".

תגובת החבר לנפילת חברתו מהצוק. REDDIT, צילום מסך
לא הציל את חברתו כשנפלה מהצוק וקיבל על זה בראש מהגולשים/צילום מסך, REDDIT

רק לאחר שהסרטון הפך לויראלי וזכה לכתבות במספר כלי תקשורת, ציין אחד המגיבים שהקטע נראה לו מוכר. הוא חפר ברשת ומצא את המקור שלו – מדובר בבני הזוג המוכרים הצלם ג'יי אלברז וחברתו אלכסיס ר?ן, שמסתובבים בעולם ומצלמים את עצמם בשלל מקומות אקזוטיים. הקטע המדובר פורסם בכלל כחלק מקליפ שלהם שעלה לרשת בספטמבר 2015.

עוד באותו נושא

עם ביקיני ומצלמה: הזוג שגורם לכולנו לקנא עושה זאת שוב

לכתבה המלאה

צפו החל מ- 02:15

בזכות החשיפה הזו, אנחנו בטוחים שהכל בסדר איתם, כי מאז שהסרטונים בכיכובם נהיו להיט עולמי - השניים הפכו לכוכבי על, והם מככבים בפרסומות ובקמפיינים ברחבי העולם. העיקר שהם עדיין ביחד.

  • עוד באותו נושא:
  • צוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully