וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינסטגרם הסגיר את הסטודנטית הרוסיה שנעצרה על הונאת מס בסך 145 מיליון דולר

24.12.2016 / 6:56

המשטרה חשדה בסטודנטית שעל אף גילה הצעיר השוויצה בחיי היוקרה המפנקים שלה בפייסבוק ובאינסטגרם. על פי החשד, היא הייתה מעורבת בהעברת כספים למקלטי מס של אלפי אנשי עסקים

anastasiahappy

בתמונה העדכנית ביותר של אנסטסיה טסירשקובה בת ה-22, היא מופיעה מאחורי סורג ובריח, אבל אם נתעלם לרגע מזו ונתייחס לאינספור התמונות ששיתפה עד לפני שבוע באינסטגרם ובפייסבוק - טסירשקובה נהנתה מחיי מותרות שכל סטודנט בגילה היה חולם עליהם. ממסעדות יוקרה ובתי מלון מפוארים ועד טיולים מסביב לעולם ומכוניות יוקרה - טסירשקובה ידעה ליהנות מהחיים ולא הסתירה את זה מאלפי עוקביה ברשתות החברתיות. היא בוודאי לא תיארה לעצמה שחוסר הצניעות שלה יוביל את המשטרה לפשפש בתמונותיה ולקשר אותה לקבוצת חשודים המעורבת בהעלמת מס בסכום של מיליוני דולרים.

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

אמבטיות מזומנים: סוחר סמים התרברב באינסטגרם - ונאלץ להודות באשמה

לכתבה המלאה

הסטודנטית לכלכלה מאוניברסיטת מוסקבה נעצרה השבוע על הונאת מס בסך 145 מיליון דולר, כשעמה נעצרו עוד 4 חשודים במעורבות בפרשה. על פי החשד, החמישה עזרו לאלפי אנשי עסקים להעביר באופן לא חוקי כספים למקלטי מס מעבר לים ועל השירותים שלהם גבו 2.5% עמלה, מה שזיכה אותם בסכום נכבד של כ-2.9 מיליון אירו. הכסף הועבר דרך מספר חשבונות בניסיון למנוע מהרשויות הפיננסיות הרוסיות לעלות על התרמית שלהם.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, טסירשקובה טענה בפני השוטרים שהכירה את אחד החשודים דרך ידידה משותפת ושאין ביניהם שום קשר עסקי. מאוחר יותר נשברה והודתה בחלק מהאשמות. המשטרה מצאה גם קוקאין בדירתה של טסירשקובה, וצפויה להמשיך בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully