וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי הרדמה וניתוח: כל מה שרציתם לדעת על הטיפולים האסתטיים החדשים

22.3.2017 / 12:45

בימינו, בשביל מראה חדש לפנים, לא חייבים ניתוח. קיימים כיום מגוון טיפולים אסתטיים שיעזרו לנצח את הפגמים בלי הליך פולשני, אבל חשוב גם לדעת למה לשים לב לפני. הנה כל המידע שכדאי להכיר על 3 מההליכים הבולטים

אישה צעירה מסתכלת במראה ובוחנת את הקמטים שלה. ShutterStock
תמיד יהיו דברים שתרצו לשנות. היום כבר לא חייבים ניתוח בשביל לעשות את זה/ShutterStock

לכולנו יש דברים שהיינו רוצים לשנות, פגמים קטנים שאנחנו לא שלמים איתם במאה אחוזים. אם גם אתם חשבתם לשנות משהו בפנים, אבל נרתעתם מהמחשבה על התהליך, חשוב שתדעו שכיום תיקונים קלים בפנים לא מצריכים מפגש לא נעים עם סכין המנתחים הידועה לשמצה. עם זאת, רגע לפני שאתם קופצים לשנות כל דבר קטן שמפריע לכם, יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון.כדי להקל על התחקיר המקדים שלכם, אספנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת לפני שאתם מתחילים לרדוף אחרי הפנים שחלמתם עליהן.

עוד בנושא:
מתיחת פנים: 10 סלבס שהגזימו עם הבוטוקס
למה נשים מסירות את שיער הערווה שלהן, והאם זה בריא?
אפקט הקרדשיאן: יותר נשים עושות הגדלת ישבן

פיסול אף

רבים מאיתנו לא מרוצים מהאף שלהם, שלא מתיישב עם אידאל היופי שכולנו הורגלנו אליו. בקרב אנשים רבים עולה לא פעם המחשבה על ניתוח אף, אבל היא מסולקת מיד בגלל הפחד מהתהליך. בניגוד למה שרבים מאמינים, קיימים גם טיפולים לפיסול האף שאינם כוללים הליך כירורגי כואב.

בעבר מרבית ניתוחי האף כללו הרדמה כללית והליך פולשני שדורש שיקום ארוך. ד"ר חגי בצר, המנהל הרפואי של אמריקן לייזר, מסביר כי כיום יש חלופות פשוטות בהרבה, שיתאימו גם למי שחושש מאוד מסכין המנתחים: "התהליך עצמו אורך כחמש דקות ונעשה באמצעות הזרקה של חומר מילוי בנקודות אסטרטגיות באזור האף. כך ניתן לטפל בגבנון, או במראה שמוט, ולתת לאף מראה סולד יותר".

ניתוח אף. ShutterStock
היום לא צריך טיפול פולשני וכואב כדי לעצב את האף/ShutterStock

ומה עם הפחד הכי גדול – שלא ייצא כמו שרצינו? אפילו במקרה כזה תוכלו לנשום לרווחה. "אם מסיבה כלשהי לא מרוצים מהתוצאה, ניתן להמיס את החומר ולהחזיר את המצב לקדמותו", אומר ד"ר בצר. הוא מסביר כי הסיכונים שבהליך מועטים וכוללים ברוב המקרים סימנים כחולים שחולפים לאחר כמה ימים או א-סימטריה בפנים, שניתנת כאמור לתיקון.

עם זאת, רגע לפני שאתם רצים להשיג את האף המושלם, חשוב להקפיד לבחור ברופא אמין ובעל ניסיון. חוסר ניסיון עלול להוביל לתוצאה פחות טובה או אפילו לגרום לסיבוכים רפואיים.

עיבוי שפתיים

בחודשים האחרונים נראה שיותר ויותר אנשים מדברים על ההליך הטיפולי הזה בעיקר בגלל מעיין מהאח הגדול. מעיין זכתה ללא מעט לגלוגים בשל השפתיים הנפוחות שלה, אבל אמרה כל הזמן שהנפיחות עוד תרד. אז אכן אחרי ההזרקה הגוף מתחיל לספוג חלק מהחומצה ההיאלרונית שמוזרקת לשפה, ולכן חשוב לבצע את התהליך אצל רופא מוסמך שיידע לקבוע את כמויות החומר הנדרשות.

האח הגדול 8, מעיין אשכנזי. יח"צ רשת,
אל תדאגו, הנפיחות תרד. מעיין אשכנזי/יח"צ רשת

"בגלל שחומצה היאלרונית היא חומר טבעי שנספג בגוף, חשוב לא למהר ולהזריק אותה באופן הדרגתי", מסביר ד"ר בצר. "כשמזריקים הרבה, מאבדים הרבה, ולכן חשוב לוודא שמבצעים את הטיפול בזהירות ולאחר תכנון מושכל".

תהליך עיבוי השפתיים עצמו כולל הזרקה ראשונה של חומצה היאלרונית לגבול השפה, שמעצב את צורתה הכללית. ד"ר בצר מסביר כי "לאחר שמגיעים לצורה נכונה ומתאימה של המסגרת, מתחילים למלא את השפה במידת הצורך. ככל שעושים את התהליך בצורה הדרגתית יותר, התוצאות מחזיקות לתקופה ארוכה יותר ולא נעלמות מיד".

אם אתם דואגים מהיום שאחרי ההליך, חשוב לדעת כי הוא אינו כרוך בסיכונים מעבר לסימנים כחולים שעלולים לעיתים רחוקות להופיע באזור השפה כתוצאה מההזרקה. גם אם התוצאה לא כפי שדמיינתם ניתן להמיס את החומר ולהתחיל מחדש. וההתאוששות? ד"ר בצר אומר כי "המטופלים חוזרים לתפקד כרגיל ברגע שהם יוצאים מהדלת".

מילוי שקעי עיניים

השקעים המעצבנים באזור העין נגרמים כתוצאה מכהות של העור או מהצטברות של נוזלים באזור - מעין "שקיות", שיוצרות מראה עייף. כהות באזור זה, הגורמת לשקע, עלולה להתפתח משלושה גורמים: גנטיקה, השתקפות של כלי דם כתוצאה מאלרגיה או נזקים סביבתיים, או שקיעה של העור כתוצאה מנזקי הזמן. טיפול קוסמטי באמצעות חומצה היאלרונית יכול למלא את השקעים ולטשטש את הכהות שנגרמת כתוצאה מנזקי הזמן בלבד. אם הכהות נובעת מגנטיקה או מהשתקפות של כלי דם, הטיפול לא ישיג את השינוי הרצוי. הדרך לבדוק מה מקור הכהות היא כמובן להיוועץ בגורם מוסמך.

כדי לחסוך לכם זמן, תוכלו לבצע בדיקה גם בבית באמצעות משיכה קלה של הלחי כלפי מעלה. במהלך המשיכה, בדקו אם השקע נעלם. אם הוא עדיין גלוי לעין, טיפול אסתטי לא יעזור להעלים אותו. אם הוא אכן נעלם, טיפול הזרקה של חומצה היאלרונית, שאורך דקות בודדות, עשוי לעזור לתקן את הנזק.

השתקפות. ShutterStock
העייפות והזמן גובים מחיר מהעור הרגיש, אבל זה מספיק חשוב לכם בשביל לשנות את זה?/ShutterStock

"חשוב להדגיש שהטיפול באמצעות חומצה היאלרונית לא מעלים את ה'שקיות' מתחת לעיניים, אלא ממלא את השקע באזור", מסביר ד"ר בצר. "את המילוי אנחנו מבצעים בטכניקה שנקראת קנולה, שיטה מתקדמת שמחליפה את המחט בצינורית דקה, שמונעת שטפי דם באזור הרגיש שמסביב לעין. הצינורית ממזערת את הטראומה לעין ומאפשרת לפלס את הדרך סביב כלי הדם בלי לפגוע בהם".

הטיפול אמנם יעיל להעלמת השקעים, אבל אם אתם מצפים שהוא יעלים גם את הקמטוטים שנוצרים סביב העין, צפויה לכם אכזבה. ד"ר בצר אומר כי "רוב הטיפולים לא יכולים לטפל בקמטוטים האלה. הם בדרך כלל הראשונים להופיע, אבל הזרקה היא לא הדרך לפתור אותם". אז מה אפשר לעשות? כאן דווקא תכשירים קוסמטיים או טיפולים באמצעות קרני אור יעזרו לכם לנצח את הזמן.

למידע נוסף על טיפולי עיבוי שפתיים

וואלה! NEWS בשיתוף אמריקן לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully