וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה את שמחה? המורה שחשודה בסקס עם תלמידה מחייכת במעצר

23.3.2017 / 13:51

מורה לביולוגיה בת 27 עומדת בפני 20 שנות מאסר בגין קיום יחסי מין עם תלמיד בן 17. ברשת זועמים על תמונת המעצר שלה, בה היא נראית מחוייכת מאוזן לאוזן

צילום מסך

מורה למדעים כנראה לא עיכלה את גודל המעשה שלה, אחרי שנעצרה באשמת קיום יחסי מין עם קטין והצטלמה לתמונת המעצר שלה כשהיא כולה מאושרת ומחויכת מאוזן לאוזן. היא גם בטח מצפה שהשוטרים יתנו לה לעשות על זה פילטר וולנסיה ולעלות לאינסטוש.

שרה פולקס, בת ה-27, עומדת בפני 20 שנות מאסר אחרי שנעצרה באשמת קיום יחסי מין עם תלמיד שלה בן 17. היא הושעתה מבית הספר התיכון לוקהרט שבטקסס, שם לימדה ביולוגיה מאז אוקטובר 2014. היא נעצרה ביום שני והועברה לכלא קאלדוול שעות ספורות אחרי שחגגה את יום הולדתה עם בעלה.

המורה שנעצרה וחייכה בתמונת המעצר. צילום מסך
מצלמים אותי, מה לא לחייך? תמונת מעצר אופטימית למדי/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

מורה ששכבה עם תלמידיה ושלחה להם תמונות עירום - לא תכנס לכלא

לכתבה המלאה

היוסטון כרוניקל מדווח כי בהנהלת בית הספר פנו למשטרה ב-10 במרץ כדי להתריע על מערכת יחסי בלתי הולמת בין המורה לתלמיד. במשטרה מספרים כי מצאו ראיות למסרים שהחליפו המורה ותלמידה. "הקשר שלהם היה בעל אופי מיני", אמר מפקד המשטרה, ארנסט פדראזה, שהגיש כתב אישום נגד פולקס על קשר מיני עם כוונה לעורר או לספק את תשוקותיו המיניות של הקורבן לכאורה.

יחסים מיניים בין מורה לתלמיד הם עבירה מדרגה שנייה שהעונש עליה הוא עד 20 שנות מאסר. חוקרים בבולקהארט, שנמצאת במרחק של כ-30 ק"מ מאוסטין, תחקרו את התלמיד בן ה-17 שהודה כי קיים קשר מיני עם פולקס, הנשואה מזה 4 שנים.

שרה פולקס ובעלה

סוזן בון, מנהלת בית הספר, מסרה בתגובה: "הורי לוקהרט מפקידים את בטחון ילדיהם בידינו מדי יום וזה משהו שאנחנו לא לוקחים כמובן מאליו. בטיחות תלמידנו נמצאת תמיד בעדיפות עליונה. ברגע שנודעו לנו הדברים, פעלנו במהירות כדי לערב את רשויות אכיפת החוק והרשות להגנת הילד שינהלו חקירה יסודית בנושא. המחוז לא מקבל ולא יקבל כל קשר או מגע לא הולם בין מורה לילד".

על פי החדשות המקומיות, בפרופיל האישי שלה באתר בית הספר – שנמחק מאז – נכתב: "יש לי ציפיות גבוהות מעצמי כמורה, כמו גם עבור התלמידים שלי, ואני מקווה שזו הנוסחה להישגים גבוהים. אני רוצה שזו תהיה שנה מהנה לכל התלמידים שלי, אך גם פרודוקטיבית, מאתגרת ומעודדת שתוביל להצלחה של כולנו".

משטרת לוקהארט סיפרה שזו הפעם הראשונה שהם חוקרים מורים על קשר בלתי הולם עם תלמיד. "בן 17 הוא כבר תלמיד בוגר יותר, אך באותו זמן זה לא הופך את המעשה שלה לנכון", אמר החוקר ג'סי בל ל-KXAN, "אם הילד נמצא בבית הספר, ההורים סומכים על בית הספר לדאוג לילדים שלהם ולכן זה בהחלט לא ראוי שמורה בעמדה של כוח תנצל ככה תלמיד".

  • עוד באותו נושא:
  • מורה
  • טקסס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully