וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיר הזה בדרך להפוך לביצוע השנוא בתולדות יוטיוב

5.6.2017 / 8:59

עם שניים וחצי מיליון סימוני 'לא אהבתי' ו-40 מיליון צפיות בתוך חודש, השיר How It Is של ביאנקה הייניקה הגרמנייה הופך לאחד הלהיטים הגרועים בכל הזמנים. היא דווקא מרוצה מה"הצלחה": "כבוד להיות מוזכרת לצד ג'סטין ביבר ומיילי סיירוס"

YouTube/BibisBeauty

אין דבר כזה פרסום רע באינטרנט, והזמרת הגרמנייה ביאנקה הייניקה (המוכרת בשם הבמה שלה: ביבי ה') חשה זאת על בשרה בשבועות האחרונים. השיר האחרון שפרסמה הפך לויראלי והתפשט כמו אש בשדה קוצים, אבל לא בהכרח בנסיבות הנכונות. תוך פחות מחודש הקליפ של השיר קיבל כמעט שני מיליון וחצי דיסלייקים ביוטיוב והוכתר מהר מאוד כאחד השירים הגרועים שנכתבו אי פעם - אבל זה לא מפריע לה לחגוג את ההצלחה הכבירה. לזמרת הצעירה יש חשבון יוטיוב פופולרי עם למעלה מחמישה מיליון עוקבים, רובם גרמנים, אבל חוסר ההצלחה, או ההצלחה של השיר גררו תגובות שליליות בינלאומיות.

השיר נקרא How It Is ועוסק בהתמודדות עם פרידה מבן זוג, אבל עם שורות מחץ כמו "I feel fat"', פזמון חלול שהמילים היחידות בו הן מעין מלמול חסר תכלית וקליפ חסר פואנטה, הוא כבש מהר מאוד את הרשת עם אינספור תגובות שליליות והסתלבטויות.

עוד ב"אסור לפספס"
ניסה להתחיל עם בחורה בחדר כושר - ואז הכל השתבש
יצור ענק ומסתורי הגיח מהמים - האם התגלתה מפלצת ימית חדשה?

לא שזה מפריע להייניקה בת ה-24: מספר התגובות השליליות קירבו את הקליפ למקום מכובד ברשימת עשרת הקליפים עם הכי הרבה סימוני 'לא אהבתי' בתולדות יוטיוב. כל השירים שמדורגים ברשימה הועלו לאתר לפני לפחות שלוש שנים, מה שאומר שבקרוב מאוד, אם הקצב הזה יימשך, היא עשוייה לכבוש בסערה את המקום הראשון, מעל לכמה כוכבים גדולים בקנה מידה בינלאומי.

"איך אפשר לבוא בטענות כשאתה מופיע ברשימה אחת עם ג'סטין ביבר ומיילי סיירוס?", אמרה הייניקה השבוע, והוסיפה ש"למרות כל התגובות השליליות, מבחינתי השיר הזה הוא בגדר הצלחה בלתי צפויה. אני נרגשת מאוד מהבאזז הבינלאומי שהוא יצר".

הרשימה המלאה של הסרטונים הכי שנואים ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully