וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטוצים הכי מביכים נחשפים: "התעוררתי וראיתי את בעלה מכוון אליי אקדח"

31.8.2017 / 11:06

מגבר שמצא את עצמו נעול בחדר השינה לאישה שהתעוררה בתוך שלולית השתן של הפרטנר: אנשים חושפים את סיפורי הסטוצים המביכים והמוזרים ביותר שלהם

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון - ככה הגיבה אישה כשהחבר שלה תפס אותה בוגדת בו בסטוץ

לא נעים להודות, אבל כמה מכם באמת זוכרים את הסטוץ האחרון שלכם? ולא, זה לא כי עבר הרבה זמן מאז - אלא כי לזה הוא נועד: סטוץ הוא חד פעמי, לא מחייב ופעמים רבות הוא נשכח כבר בבוקר למחרת. אולם, יש סטוצים שאי אפשר לשכוח ולא כי הם היו טובים במיוחד - אלא כי הם נגמרו רע במיוחד. פוסט שצובר תאוצה ברדיט מזמין גולשים להתוודות על סיפורי הסטוצים הכי נוראיים שלהם שהסתיימו בהיתקלות בבעל זועם, הורים מגוננים או בכל דרך משפילה אחרת. רבים מהם, אם לא כולם, היו מן הסתם תחת השפעת אלכוהול.

אחד הובך למוות כשאת הדרך הביתה מהסטוץ שלו הוא עשה במונית עם אבא שלה, אחר מצא את עצמו נעול בחדר השינה שלה ומסכנה אחת התבקשה להישאר בחדר עד שסבתא של הסטוץ שלה תצא לברידג' עם חברות. קבלו 15 ווידויים על סטוצים מביכים במיוחד:

seperator

לא ראיתי טבעת...

"התעוררתי וראיתי את בעלה על כסא גלגלים מכוון אקדח לפנים שלי. לעזאזל הקוגריות האלה"

נעלו אותי בבית

"היא רצתה שאשאר ללילה, לא רציתי אבל הסכמתי. התעוררתי באמצע הלילה וניסיתי לצאת משם כשגיליתי לפתע שהדלת נעולה! היא התעוררה ושאלה לאן אני הולך... "מים" זה הדבר היחיד שעלה לי בראש. היא ליוותה אותי למטבח, חזרה איתי לחדר ונעלה שוב את הדלת".

seperator

איך הגעתי לכאן?

"התעוררתי ליד הסטוץ שלי. היא השתינה על המיטה. היו בסה"כ 9 אנשים בבית. רק שני בעלי הבית הכירו אחד את השני. כל האחרים היו לגמרי זרים. אז הבנתי שאני נמצא במדינה אחרת שנמצאת כשעתיים נסיעה מאיפה שאני גר. הייתי צריך לשבת בבגדים ספוגי שתן עם קבוצה של זרים עד שחבר שלי בא ואסף אותי. הוא הכריח אותי לשים עליי שקית אשפה כדי לא ללכלך לו את הרכב חחח".

seperator

יש יותר גרוע מזה?

"חזרתי הביתה עם בחורה מהבר. שנינו היינו שיכורים, עשינו סקס. הכלב שלה צפה. היא הקיאה עליי בזמן שעשינו מין אוראלי. ניקיתי את עצמי הכי מהר שיכולתי לפני שהתעלפתי. התעוררתי בבוקר כשאמא שלה ניסתה להיכנס לחדר. אמא שלה שאלה מי נמצא בחדר והיא ענתה: 'אף אחד, לכי מפה' ואמרה לי שאני לא יכול ללכת עד שהוריה יצאו לעבודה. אין סיכוי שאשאר שם שעתיים. טיפסתי מהחלון שלה שבקומה השנייה וקפצתי מהגג רק כדי למצוא שם את אמא שלה בחלוק רחצה עומדת בחצר הקדמית, מחזיקה את הקפה שלה ובוהה בי. חלפתי דרכה מבויש ומכוסה בקיא. הגעתי לתחת דלק ומשם חבר אסף אותי. הו, וקיבלתי כלמידיה".

seperator

אורח לא רצוי

"התעוררתי וביקשו ממני ללכת. יצאתי החוצה וגיליתי שהרכב שלי נגרר אז נאלצתי לחזור פנימה ולחכות..."

הריבאונד

"אתמול היה יום האהבה. בדיוק זרקו אותי אחרי זוגיות ארוכה. הייתי שיכורה ולא הפסקתי לחשוב על האקס שלי אז החלטתי שזה יהיה רעיון טוב לקנות לו בלון וכמה פרחים ולהשאיר לו אותם מחוץ לבית. זו דוגמא לרעיונות 'המבריקים' שעולים לי כשאני שיכורה. יצאתי החוצה, שיחררתי בטעות את הבלון והוא עף משם. התחלתי לבכות. איזה בחור ברכב שאל אותי מה קרה. התעוררתי למחרת אצלו בדירה. הוא סיפר לי איך הוא רוצה להיות ראפר, גרם לי להקשיב לכמה דברים גרועים שהוא כתב. הייתי חייבת לצאת משם. קמתי כדי ללכת, הוא אמר לי שאני צריכה לחכות עד שסבתא שלו תצא מהבית לשחק ברידג' עם החברות שלה כי הוא גר איתה ולא יכול להרשות לעצמו לחיות לבד. בסוף הצלחתי לצאת משם אחרי כמה שעות של הרגשה נוראית ולא נוחה של חרטה. כשיצאתי משם ראיתי שסבתא שלו שמה את הפרחים שקניתי לאקס שלי באגרטל על השולחן".

seperator

סטוץ הרסני

"התעוררתי לגלות ששכבתי עם החברה של החבר הכי טוב שלי והייתי חייב להתקשר לחברה שלי להסביר לה מה קרה. מן הסתם נפרדנו".

מונית מישהו?

"התעוררתי אחרי סטוץ בבית שלה ויצאתי החוצה כדי להזמין אובר הביתה. התברר שאבא שלה הוא נהג אובר, ונחשו מי היה הלקוח הראשון שלו לאותו יום? ללא ספק הנסיעה הכי מביכה שחוויתי מעולם".

seperator

מזכרת

"התעוררתי בין זוג נשוי שפגשתי אתמול בערב בבר. כל הבוקר נאלצתי לצפות בתמונות שלהם מהחתונה שהייתה לפני רק שלושה שבועות. כשהגיע הזמן לעזוב בנימוס, לא הצלחתי למצוא את הגרב השנייה שלי, מה שגרם לבעל לצעוק בהתרגשות 'מזכרת!'".

שוב אמא?

"הגעתי לבית של אישה מבוגרת באיזה ערב. למחרת הבן שלה נכנס והוא לפחות בן 16-17. הוא אמר 'אומייגאד אמא, עוד אחד?'"

נמר מסתובב חופשי ברחובות לונדון

"התעוררתי בצד השני של לונדון די מרוצה מעצמי, עד שהבנתי שכל מה שהיה לי ללבוש היא חליפת נמר. לא נעליים, לא חולצה. מצאתי רק תחתונים וחליפת נמר. להסתובב בלונדון בשעות העמוס בחליפות נמר עם שרידי ציור של נמר על הפנים היה די מעניין".

seperator

אבא חזר הביתה מוקדם

"שמרתי על הבית של אבא שלי שיצא מחוץ לעיר לשבוע. הגיעה אליי ידידה שאני מכיר מזה 6 שנים, ואבא שלי היה די מעורב בעניינים של בית הספר התיכון שלי אז הוא הכיר אותה. הוא חזר הביתה יום לפני הזמן ומצא אותנו עירומים במיטה הישנה שלי. הוא חשב שזה מצחיק, אבל אני והיא היינו מזועזעים".

חרא של כלבים

"היינו במסיבה. למחרת התעוררנו וניסינו לשחזר את מה שעבר עלינו בלילה. הוא הלך לתחנת הדלק הקרובה כדי לקנות לנו משקאות וחטיפים. הבטן שלי השמיעה רעשים אז הפלצתי פעם אחת. זה הריח כמו המוות. הוא חזר הביתה עשר דקות אחרי והמקום עדיין הסריח. הוא התחיל לצעוק ולהתלונן על חרא של כלבים והעיר את כולם בבית. הוא עדיין לא יודע שזאת הייתי אני".

seperator

נעים להכיר

"אמא שלו העירה אותי בבוקר כשהייתי מכוסה עדיין בזרע שלו".

לפחות הוא היה חתיך

"התעוררתי ב-6 בבוקר כשאני שוכבת בשלולית שתן של הבחור ששכבתי איתו. הבחור הכי חתיך ששכבתי איתו עד היום, אבל הוא היה חייב להרוס את זה כשהוא בחר להשתין על המיטה".

  • עוד באותו נושא:
  • סטוץ
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully