וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר IMDB: גל גדות היא הכוכבת הגדולה של השנה

7.12.2017 / 21:01

אתר האינטרנט הפופולרי בעולם פרסם את המדד השנתי שלו, הבודק מי הכוכבים והכוכבות שזכו להכי הרבה פופולריות אצל הגולשים והגולשות. והשנה, במקום הראשון: גל גדות

אימג'בנק GettyImages

העם הקליק את דברו: כמדי שנה, אתר האינטרנט הפופולרי בעולם, IMDB, פרסם את רשימת עשרת הכוכבים הגדולים של השנה. הרשימה נקבעת לפי מדד פשוט: מי האושיות שהגולשים והגולשות הקליקו הכי הרבה פעמים על עמודי השחקן/שחקנית שלהם באתר.

יש לציין כי מדי חודש נכנסים אל האתר לפחות 250 מיליון שוחרי קולנוע וטלוויזיה מרחבי תבל כך שמדובר בממד המוני למדי.

השנה, מסתבר שגל גדות עונה על הקריטריון הנחשק, והוכתרה לפיכך לכוכבת מספר אחת של IMDB לשנת 2017. רק מתבקש, בהתחשב בעובדה שכיכבה באחד מן הסרטים המדוברים והמצליחים של השנה, "וונדר וומן", וכן ב"ליגת הצדק", שאמנם לא הצליח באותה מידה, אבל שבר קופות גם כן.

מעניין לציין כי בעשרת הגדולים, יש רק שם אמריקאי אחד – אלכסנדרה דדריו שבמקום הרביעי, מי שכיכבה השנה בעיבוד הקולנועי של "משמר מפרץ". את המקום העשירי תפסה קתרין לנגפורד, האוסטרלית שכיכבה בסדרה "13 סיבות". את המקום התשיעי סופיה בוטלה האלג'יראית-צרפתייה שכיכבה בסרט "המומיה". במקום השמיני, דן סטיבנס הבריטי, מי שהתפרסם ב"אחוזת דאונטון" והשנה כיכב בלהיט הקולנועי "היפה והחיה", בסדרה "לגיון" וגם בסרט הישראלי "נורמן".

במקום השביעי, אנה דה ארמס הקובנית, שהופיעה ב"בלייד ראנר 2049". שישית: פום קלמנטיף הצרפתייה שהופיעה בפרק השני של "שומרי הגלקסיה". חמישי: ביל סקארסגארד השוודית שגילם את הליצן ב"זה".

רביעית, כאמור, השגרירה האמריקאית אלכסנדרה דדריו. במקום השלישי אמיליה קלארק הבריטית מ"משחקי הכס" ושני הוא בן עמה, הכוכב טום הרדי. כל אלה עוררו את סקרנות הגולשים, אבל אף אחד מעמודי הפרופיל שלהם לא היה פופולרי כמו זה של גדות.

עוד באותו נושא

קייט מקינון וג'ימי פאלון מחקים את גל גדות: "היא אלילה מהמזרח התיכון"

לכתבה המלאה
גל גדות לובשת שמלת אלטוזארה בבכורת לוס אנג'לס של ליגת הצדק, נובמבר 2017. GettyImages
מספר אחת. גל גדות/GettyImages
אמיליה קלארק בהפקת אופנה פרחונית על שער גיליון דצמבר 2017 של הארפר'ס בזאר האמריקאי. Mariano Vivanco, סריקה, אתר רשמי
מדליית הארד. אמיליה קלארק/אתר רשמי, Mariano Vivanco, סריקה
דן סטיבנס. AP
מקום שביעי. דן סטיבנס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully