וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצחיק ומסוכן: צפו באישה שניסתה לעשות יוגה - וזה נגמר רע מאוד

11.12.2017 / 0:21

יוגה היא פעילות מרגיעה ובהחלט הגיוני לבצע אותה באווירה מתאימה, בחיק הטבע, אך עבור צ'יסה טולברטסון זה נגמר בפדיחה: "במחשבה לאחור, כנראה שזו הייתה החלטה לא טובה. נפצעתי רק באגו"

צילום מסך

בסרטון – עוד פדיחה של מתעמלת יוגה

יוגה היא פעילות מרגיעה ושלווה, ועל כן ראוי ביותר לערוך אותה באווירה מתאימה בחיק הטבע, לצלילי ציוץ הציפורים ושכשוך המים בנחל בין העצים. זה בדיוק מה שחשבה צ'יסה טולברטסון, שקיוותה למצוא את השקט הנפשי לו היא זקוקה דווקא על בול עץ דק ודי רעוע, ששימש כגשר זמני להולכי רגל על פני נחל בקולורדו.

צפו מה קרה לה באמצע היוגה

היא הכינה והציבה את המצלמה במקום הנכון כדי לתעד את מעשיה והחלה לטפס על פני בול העץ ולהתקדם לאורכו. הכל היה בסדר עד שהיא הגיעה למרכז הענף, ואז החליטה ללכת על תנוחה אפילו יומרנית יותר והרימה את אחת מרגליה באוויר. היא נאבקה על מנת להישאר יציבה, אך המאבק לא צלח - והיא החליקה בפתאומיות והתרסקה לתוך המים שמתחתיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע הצניחה למים/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא צנחה לתוך הנהר, עם הראש למטה, ונסחפה בו לאורך כעשרה מטרים, לפני שהצליחה להתאושש ולהרים את עצמה חזרה לאחת מגדותיו. "הלכתי לבקר באחד המקומות האהובים עלי, בין ההרים, ומצאתי נקודה מגניבה" ,סיפרה טולברטסון, "במחשבה לאחור, כנראה שזו הייתה החלטה לא טובה. לא הייתי עושה את זה אם לא הייתי חושבת שאני מסוגלת לצאת מהנהר אם תהיה תאונה. למרבה המזל, לא סבלתי מפציעות מלבד ציפורניים שבורות ואגו חבול. אחרי שהפחד הראשוני חלף, חשבתי שזה מצחיק בטירוף שצילמתי את עצמי ברגע כזה מביך".

אז כמו שאומרים, אל תנסו את זה בבית (ואם כן, דאגו לשתף את התוצאות המשעשעות)!

לפחות היא לא לבד בפדיחות

  • עוד באותו נושא:
  • יוגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully