וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרת הסתבכה לאחר שמצאה דרך חושפנית להרוויח כסף בחופשת המחלה

21.5.2018 / 10:18

ליאן קאר בת ה-33 מבריטניה החלה לצלם את עצמה משחקת משחקי וידאו בבגדים חושפניים, הגולשים התלהבו ותרמו לה כסף. כל זה קרה לאחר שפרסמה תמונות חושפניות עוד יותר שלה, מחופשות ברחבי העולם

My Year 2017 (I backflipped for the first time) - theleaway

ליאן קאר היא שוטרת בת 33 מבריטניה. לאחרונה חזרה מחופשת מחלה ארוכת טווח אותה לקחה כדי לטייל בעולם, והדרך שלה לכלכל את עצמה די פשוטה: היא מצלמת את עצמה בבגדים חושפניים, משחקת משחקי וידאו, ומבקשת מהגולשים תרומות.

ומה אתם יודעים, מסתבר שזה עובד.

עוד ב"אסור לפספס":

התגובה הלא צפויה של המגישה שהוטרדה מינית בשידור חי הפכה לויראלית
תרופת סבתא: סודות היופי של הסבתא היפה בעולם נחשפים
מעלים תמונות לרשת החברתית? לא תאמינו כמה זה יכול לעזור לכם
רכבת ההרים הגבוהה והמהירה בעולם נסגרה בשל תאונה - שעות ספורות בלבד אחרי השקתה

קאר כבר זכתה לביקורות בעבר, לאחר שצילמה את עצמה בבגדי ים חושפניים במהלך חופשה שלה (כולל מספר תמונות טופלס) - חופשה שנלקחה עקב לחץ ממנו סבלה בשל עבודתה המפרכת. אבל גם הביקורות לא עצרו אותה. כיום היא משתמשת באתר "טוויץ'" כדי לשחק את Fortnight, כאשר בפרופיל שלה (תחת השם "מלכת האננס") כתוב: "אם אתם מרגישים שמגיע לי, בבקשה תרגישו חופשי לשלוח מה שאתם רוצים".

צפו בה בתפקיד

אתר רשמי

השוטרת בת ה-33 היתה אהובה מאוד, ושימשה כפרצוף (היפה) של המחלקה שלה. אלא שהמשכורת אותה היא מרוויחה (45 אלף ליש"ט לשנה) לא הספיקה לה, והיא הפכה לכוכבת רשת, עם אלפי עוקבים בטוויטר ועשרות אלפים באינסטגרם.

"היא לא מוציאה שם טוב למשטרה", הגיב אחד הגולשים. גורמים במשטרה הודו שלא ידעו על ההכנסות הצדדיות של קאר, וסיפרו לתקשורת הבריטית: "אם נראה שהיא עוברת על הנהלים, נחקור את ההתנהגות ונפעל בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully