וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנערה עם ישבן הברזל" מציגה: כך עשיתי את המהפך הגדול בחיי

10.6.2018 / 8:55

בכר נבייבה האוקראינית בת ה-24 היא אושיית אינסטגרם, אך לאחרונה גילתה כי לא תמיד היה לה גוף שרירי וחטוב וחשפה את הסיבות למהפך. שני מיליון העוקבים שלה לא ידעו את נפשם מרוב אושר

Bakhar Nabieva

הכירו את בכר נבייבה, אוקראינית בת 24, או בשמה המוכר יותר "הנערה עם ישבן הברזל". נבייבה, כוכבת אינסטגרם עם קרוב לשני מיליון עוקבים שרואים אותם כ"גורו" לענייני כושר גופני, הפתיעה אותם לאחרונה עם מספר וידויים מפתיעים בקשר לעבר שלה ושיתפה אותם במהפך האדיר שעשתה בגופה ובחייה.

עוד בנושא

הגבר הזה תפס למלצרית בישבן, ועשוי להיכנס לבית הכלא
בגדי הים ההזויים האלה יגרמו לכם לחשוב שוב לפני שאתם יוצאים לים

"הייתי ילדה מאוד רזה, עם רגליים רזות. כל הכיתה שלי צחקה עלי", סיפרה נבייבה השרירית, "אז החלטתי לשנות את המצב. נמאס לי מאנשים שמסתכלים עלי. התחלתי ללכת לחדר הכושר ולא היה לי שום מושג איך לבנות רוטינה של אימונים בצורה נכונה, אז התחלתי לעבוד על הפן הפיזי ויום אחד הבטתי במראה וראיתי שרירים. ברגע שראיתי את התוצאות האלה, שום דבר לא היה יכול לעצור אותי".

התקשורת בדנייפרופטרובסק, העיר בה היא מתגוררת, מתארת את נבייבה כאלילת כושר עם "גוף מטורף וקימורים גדולים אפילו משל כדור הארץ עליו אנחנו הולכים". היא שיתפה את מעריציה בתמונה ישנה שלה וכתבה: "אף פעם לא אהבתי להיות רזה, תמיד רציתי גוף אחר ואני חושבת שגוף אתלטי זה דבר מדהים".

אין ספק שעוקבי האינסטגרם העריכו את הפתיחות והכנות של נבייבה. "הגוף שלך מדהים, אני מת עליו", כתב אחד מהם. אחד אמר: "את נראית טוב מדי" ועוד אחד פשוט הסתפק ב"וואווווו". נבייבה הציגה את המנטרה שלה: "אני לא עוצרת בשביל אף אחד. או שתתמוך בי או שאעשה את זה לבד, אבל זה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully