וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נתפסה על חם בוגדת בבן זוגה ועושה סקס על קבר מחוץ לכנסייה

12.6.2018 / 11:04

אמה של האישה הבוגדנית הזדעזעה מהתנהגותה של בתה, אחרי שצפתה בסרטון קצר שלה מקיימת יחסי מין עם המאהב שלה על קבר מחוץ לכנסייה: "היא הורסת לעצמה את החיים והיא יכולה להאשים רק את עצמה"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

KENNEDY NEWS

זוג נתפס עושה סקס על קבר עתיק מחוץ לכנסייה במנצ'סטר רבתי, כשמתברר שהאישה השרועה על המצבה בוגדת בבעלה ובאבי תינוקה - עם גבר אחר. עובר אורח תיעד במצלמתו את היילי בורוז בת ה-34 ודני סנל בן ה-38 מבצעים את האקט האסור לאור יום, ושיתף את הסרטון ברשת - ומשם הדרך לחשיפתם הייתה קצרה.

בעוד הסרטון ממשיך לצבור תאוצה, אמה של היילי, ז'קלין בורוז בת ה-61, סיפרה ל"סאן" שלבתה יש בן זוג בשם דייב ולשניים ילד בן שבעה חודשים. לדבריה, זה לא דייב שמופיע לצידה בסרטון אלא דני - המאהב שלה שלדבריה "הורס לה את החיים". "זו אשמתה. דני קינא בילד שלה ויצר איתה קשר, אחרי שהשניים כבר התנתקו לזמן מה. הוא מנסה להיכנס שוב לתמונה רק כדי להרוס את הקשר שלה עם דייב, וזה נראה שהיא מאפשרת לו", היא אמרה.

היילי בורוז נתפסה מקיימת יחס מין על קבר מחוץ לכנסייה. צילום מסך
היילי בורוז נתפסה בוגדת בבן זוגה ועוד על קבר/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

צפו: הזוג הזה עשה סקס בגלגל ענק, ועלול להיכנס לכלא

לכתבה המלאה

ז'קלין לא מסתירה את דעותיה על המאהב, "דני לוזר. אין לו עבודה. הוא גר בבית עם אמא ואבא שלו. אני לא מבינה למה היא אובססיבית אליו כל כך". היא מספרת שבתה עברה תהליך לא פשוט בניסיון להביא ילדים, "דייב והיא חגגו יחד עשור כשהבן נולד. היא עברה שלוש הפריות חוץ גופיות כדי להביא אותו לעולם. הוא כמעט בן שבעה חודשים. לא חבל להרוס את כל זה?".

זוג נתפס מקיים יחסי מין על קבר. צילום מסך
זוג נתפס מקיים יחסי מין על קבר/צילום מסך

האם המודאגת גם חשפה מה המצב המשפחתי הנוכחי לאור פרסום הסרטון. "הם עדיין ביחד. דייב והיילי. הוא יודע על דני והוא אמר שכדאי לה שזו תהיה הפעם האחרונה כי בפעם הבאה הוא לא יסלח לה על זה. דייב אדם כל כך נחמד. הם נוסעים יחד למגלוף בשבוע הבא. לדני יש השפעה עליה ולכן עדיף שהם ישמרו מרחק. הוא יודע על הכוח שלו והוא משתמש בזה".

אנשי הכנסייה היו מזועזעים מההתנהגות של השניים - במיוחד מאחר שהקבר, שנמצא שם משנות ה-90 של המאה ה-19, נראה בבירור מכמה בתים באזור וקרוב מאוד לשביל המיועד להולכי רגל. - הם אף פנו למשטרה שהבטיחה שתחקור את הנושא.

זוג נתפס מקיים יחסי מין על קבר. צילום מסך
הקבר נמצא במרחק קצר משביל הליכה להולכי רגל/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully