וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את זה לאסי לא יודעת: צפו בכלב משטרה מבצע החייאה מקצועית בשוטר

28.6.2018 / 0:14

זה אמנם רק תרגיל, אבל כלב המשטרה הגאון הזה הצליח לבצע החייאה מקצועית בשוטר, כולל קפיצות על החזה וניסיון לוודא שהוא נושם. ברשת קצת פחות פרגנו: "הכלב מקסים, אבל אין סיכוי שהוא יצליח להציל מישהו"

Madrid Police

הרשת מלאה במדריכים המלמדים כיצד יש לבצע החייאה בכלבים, אבל מה אם הכלב רוצה להחזיר לנו טובה? בסרטון שפורסם בסוף השבוע בעמוד הטוויטר של משטרת מדריד - וצבר תוך ארבעה ימים יותר משני מיליון צפיות - כלב משטרה לבוש בצ'קלקה נראה מבצע החייאה מקצועית בשוטר. זה אמנם רק תרגיל והשוטר לא באמת איבד הכרה על הבמה, אבל אי אפשר שלא להתרשם מכישורי ההחייאה והדאגה שהפגין הכלב המתוק הזה.

בסרטון נראה השוטר שוכב על הרצפה כשפונצ'ו הכלב רץ אליו ומנסה להעיר אותו. כשהשוטר אינו מגיב, פונצ'ו מתחיל לקפוץ על החזה שלו ולהניח את אוזנו ליד פיו כדי לבדוק אם הוא חזר לנשום. כשהשוטר שוב אינו מגיב, פונצ'ו מנסה בפעם השנייה לקפוץ על החזה שלו ולבדוק אם נשימתו חזרה. פונצ'ו נראה מקשקש בזנבו בהתלהבות כשהשוטר "מתעורר לחיים". לצד הסרטון כתבה משטרת מדריד: "ביצוע אמיץ של פונצ'ו שלנו, שלא היסס אפילו לרגע ל'הציל את חייו' של הסוכן בביצוע החייאה בשליטה מלאה. 'הכלב הוא היצור היחיד בעולם שיאהב אותך יותר משהוא אוהב את עצמו' - ג'ון בילינגס. #אמצו".

כלב מבצע החייאה. Madrid Police, אתר רשמי
הכלב קופץ על החזה של השוטר/אתר רשמי, Madrid Police
כלב מבצע החייאה בשוטר. קרדיט: Madrid Police, אתר רשמי
ואז מוודא אם הוא נושם/אתר רשמי, קרדיט: Madrid Police

עוד בנושא:

ברשת התאהבו בכלב: "איזה כלב חכם, מקסים ומרגש. החבר הטוב ביותר של האדם. לעולם לא יאכזב אותנו", כתב אחד בתגובות. אחרים קצת פחות פרגנו לכישוריו: "זה לא ריאלי. הכלב לא באמת יצליח להציל מישהו ככה. הוא לא לוחץ על החזה וזה היה איטי מדי", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה נחמד מאוד, אבל צריך הרבה יותר מאימון כדי שכלב באמת יצליח להציל בן אדם. זה לא מספיק לקפוץ על אדם שאינו נושם".

כלב מבצע החייאה בשוטר. קרדיט: Madrid Police, אתר רשמי
הכלב מאושר לראות שהציל את השוטר/אתר רשמי, קרדיט: Madrid Police

הציוץ המקורי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully