וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשלגרפיקאים יש יותר מדי זמן פנוי

15.3.2006 / 10:27

קליפ הפארודיה "מה אם מיקרוסופט תעצב אריזה לאייפוד" הוא בדיחה פנימית של החברה שדלפה

קליפ מהסוג שמדלג בין תיבת מייל אחת לשנייה חושף עד כמה משועממים הגרפיקאים של ענקית התוכנה מיקרוסופט מהעבודה שלהם: דובר מיקרוסופט, טום פילה, אישר ביום שלישי לאתר iPod Observer שהחברה היא זו שיזמה את יצירת סרטון הפארודיה "לו מיקרוסופט תעצב את האריזה של אייפוד" שרץ ברשת כמה ימים.

"זה איזשהו קליפ לשימוש פנימי בלבד שהכינו במחלקת האריזה שלנו", כתב פילה לiPod Observer במייל. הרעיון לקליפ נולד ממייל פנימי עם כותרת דו משמעית, RE: packaging
(repackaging, אריזה מחדש). את הקליפ, באיכות ורמה מרשימים לכל הדיעות, שהופץ באתר הוידאו YouTube (ובינתיים הורד ממנו - הקישור המקורי לוידאו מוביל לדף בו נכתב שהגולש הסיר את הסרטון מהאתר, אבל אפשר למצוא אותו באתרים אחרים ברשת) מתבדח על חשבון האריזות שמיקרוסופט מספקת למוצרים שלהם: בהתחלה רואים את האריזה הלבנה והנקייה של אפל, כשבהדרגה נוספים לה עוד ועוד פריטים, כיתוב ודמויות עד שאי אפשר לראות את האייפוד מאחוריהם בכלל.

"אמנם מיקרוסופט לא שיחררה את הוידאו", כתב טום פילה ל"אייפוד אובזרבר" בשפה שאפשר לכנות יחצ"נית מדוברת, "אבל אנחנו שמחים לראות שאחרים נהנים וצוחקים מהוידאו הזה גם", הוסיף.

המשמעות: גם אם התגובה של מיקרוסופט היא אילוץ שנובע מכך שהסרטון כבר דלף ונחשף, מיקרוסופט, תוך שימוש בהומור עצמי, קוברים את האגו ומודים לרגע שבתת-תחום כלשהו אפל גוברת עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully