וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסטה ויסטה, אבל ת'כלס - לינוקס

ליאור הנר וגליה ימיני

9.5.2006 / 11:52

סטיבן סינופסקי לא שולל אפשרות לתמיכה בפורמט מסמכים פתוח כדי שתוכנות אופיס יתממשקו עם תוכנות קוד פתוח

סטיבן סינופסקי, סגן הנשיא במיקרוסופט האחראי העולמי על חטיבת אופיס, הגיע לישראל לכנס טק-אד שנפתח באילת היום בהשתתפות 3,000 מפתחי תוכנה מישראל ומהעולם. בכנס יוצגו, בין היתר, השימושים העסקיים של אופיס 2007 ו-ווינדווס ויסטה, וכן יוצגו לראשונה הגירסאות בעברית של התוכנות החדשות הללו.

"בינואר נשיק את ויסטה ואופיס 2007 למשתמשים עסקיים ברחבי העולם, ולאחר מכן הם יהיו זמינים בחנויות", אומר סינופסקי ומזים שמועות על דחייה נוספת בהשקת מערכת ההפעלה. השקת המוצרים בעברית צפויה להתרחש במקביל להשקתה בעולם, וכבר בסוף מאי יוצגו בגירסת בטה לקהילת המפתחים הישראלית.

באופיס 2007 תהיה הטמעה של פורמט XML פתוח הנתמך על ידי מיקרוסופט, "אנו לא שוללים שיתוף פעולה ותמיכה בפורמט המסמכים הפתוח open document", אומר סינופסקי, "מאז ומעולם אופיס היתה פלטפורמה פתוחה". בנוסף, טוען סינופסקי כי השינויים המהותיים בתוכנת אופיס יציגו למשתמש תוכנה שונה לגמרי שתציג יכולות חדשות.

"לא פירסמנו דרישות מערכת מיוחדים לאופיס 2007 ווינדווס ויסטה", אומר סינופסקי ומציין כי לא תהיה מניעה להתקנתה של התוכנה במחשבים גם ללא שדרוגם. עם זאת הוא מדגיש, כי על מנת לקבל את כל החויה הויזואלית שהתוכנות מציעות יהיה צורך בכרטיס גרפי חזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully