וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפיר עמוק יותר

דידי חנוך

28.6.2006 / 8:19

אתר הסימניות החברתי Digg מתחדש ומציג עיצוב חדש, טכנולוגיה משופרת, ונושאים חדשים. רשמים

Digg קיים פחות משנתיים. בזמן הזה הפך האתר לאבן שואבת לחובבי טכנולוגיה, בגלל הקלות הרבה שבה הוא מאפשר לגולשים להמליץ על אתרים, כתבות ואייטמים ולהעיר על ההמלצות של אחרים. דיג הוא ללא ספק אחד מאתרי הווב 2.0 הבולטים ברשת.

השבוע השיקו בדיג את גירסה 3.0, גירסה מחודשת ומורחבת, עם עיצוב חדש, פיצ'רים חדשים, ונושאים חדשים לסיקור. דיג כבר אינו אתר טכנולוגיה בלבד. הוא מסקר כיום גם בידור, מדע, חדשות עולם ועסקים, גיימינג ו... וידיאו. כן, דיג נכנס גם לעסק הפורח ביותר בווב 2.0 שאינו מייספייס.

אז איך נראה דיג החדש? טוב, טוב מאד. טכנולוגית, האתר הוא עליית מדרגה. שימוש באג'אקס (שילוב ג'אבסקריפט ו-XML שמאפשר ליצור אתרים אינטראקטיביים יותר) מוסיף את הפיצ'ר המכונה Spy, המאפשר צפייה באייטמים שמומלצים ברגע זה. את אלה ניתן לסנן כך שרק הפופולרים ביותר או הפופולרים ביותר כרגע יוצגו. אם העמוד הראשי ועמודי הקטגוריות של
דיג נותנים תמונת מצב של הצייטגייסט, הרי שהספיי נותן הקרנה חיה שלו.

דיג מצטיין באינטראקטיביות מוחלטת. המשתמשים קובעים מה עולה ומה לא, ויכולים לשמש כעורכים דה-פקטו כיוון שברשותם האמצעים לקדם אייטמים או לקבור אותם בלחיצת כפתור.

האתר המחודש מהיר יותר ומגיב טוב יותר מהגירסה הקודמת, ובהחלט עושה את העבודה היטב.

ובאשר לאתר הוידיאו, גם הוא עושה עבודה יפה מאד בהצגת הקליפים המוצלחים ביותר כרגע. מכיוון שדיג אינו אתר וידיאו בפני עצמו, הוא יכול להכיל קליפים מכל אתרי הוידיאו האחרים, ולזקק את מה שבאמת שווה לראות. אין מה לומר, שווה.

ואם כבר אמרנו את המילה שווה, יש להזכיר גם את המקבילה המקומית לדיג, שווה קריאה, שצפוי אף הוא להשיק גירסה חדשה בקרוב, ומומלץ גם הוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully