וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק שיתוף הקבצים: העצומה

linmagazine

7.10.2006 / 23:45

לא רבים חתמו עד כה על העצומה של שני יו"רי נוער מרצ לשעבר נגד הצעת החוק הדרקונית של מפלגתם

עד כה חתמו 104 גולשים על ה-"עצומה למען ביטול החוק נגד שיתוף קבצים", שמארגנים תומר רזניק ונמרוד ברנע - שני יו"רי 'נוער מרצ' לשעבר.

העצומה הינה המשך ישיר לעצומה שהופנתה ספציפית לח'כ גלאון, יו"ר סיעת מרצ בכנסת, והובילה אותה לכנס ישיבת סיעה בנושא הצעת החוק והתגובות לה ב-15.10 ("עקב מספר החתימות הרב שאספנו בפרק זמן קצר, קרוב ל-500 חתימות, החליטה ח"כ גלאון לכנס ישיבת סיעה ולדון בהצעה ב-15.10.06." - מתוך ההודעה באתר העצומה).

"הצעה זו, אשר משרתת יותר מכל את האינטרסים של תאגידי המדיה והבידור, שוללת בעצם ניסוחה שימושיים לגיטימיים ברשת האינטרנט. ע"פ לשון החוק פעולה פשוטה כגון גלישה לאתר אינטרנט, תהפוך לעברה על החוק. במקום להתמקד במאבק למען זכויות היוצרים וקידום המוזיקה והתרבות בישראל, הצעה זו הופכת כל אחד מאיתנו לעבריין בפוטנציה. הדבר משול לחקיקת חוק האוסר על החזקת פטישים מתוך חשש שמא ניתן להשתמש בפטיש לצורך פריצה לביתו של מאן דאהו.", נכתב בעצומה.

וכן: "הצעה זו, שאין דומה לקיצוניותה אף לא בסין העוקבת אחרי גולשיה, ואף לא בארה"ב המרסקת בהדרגתיות את זכויות האזרח הניתנות בה, משוללת כל היגיון, הבנה טכנולוגית ותפיסה ערכית המקדשת את זכויות הפרט."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully