וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספלורר 7 כאן

19.10.2006 / 15:34

חמש שנים לאחר העדכון האחרון, שחררה מיקרוסופט לשוק את גרסה 7 של הדפדפן הפופולרי בעולם

ביום ד' שחררה חברת מיקרוסופט לשוק את אינטרנט אקספלורר 7, השדרוג המשמעותי הראשון לדפדפן שלה מאז 2001. הדפדפן החדש מכיל שיפורים שנועדו למנוע הונאה מקוונת ולהקל על השימוש.

אקפלורר הוא הדפדפן הפופולרי ביותר בעולם, אבל הפער הגדול בין גרסאות אפשר את עלייתו של המתחרה החזק ביותר של החברה מאז שהביסה את נטקסקייפ, שפעם שלטה בשוק.

מוזילה פיירפוקס, דפדפן חינמי בעל קוד חופשי, זכה למשתמשים רבים יותר ויותר מאז כניסתו לשוק בשנת 2004, תודות למאפיינים כגון חיפוש משולב, טאבים שמאפשרים לצפות באתרים שונים בחלון אחד, וחוסם פרסומות קופצות.

המאפיינים האלה נכללו באקספלורר החדש, ומיקרוסופט הכריזה גם על שיפורים בבטיחותו, כולל אזהרות צבעוניות בשורת הכתובת שמודיעות האם האתר אליו גולשים ראוי לאמון. מאפיין משמעותי נוסף הוא תמיכה בעדכוני אתרים באמצעות טכנולוגיית RSS. פיירפוקס תומך אף הוא ב-RSS.

IE7 זמין להורדה מיידית למשתמשי חלונות XP בעלי מערכת הפעלה חוקית וישמש כדפדפן ברירת המחדל של מערכת ההפעלה ויסטה.

מוזילה צפוייה לשחרר את גרסה 2 של פיירפוקס, הדפדפן המתחרה, בשבועות הקרובים. בגרסאות מוקדמות נראה שפיירפוקס 2 יפתח שוב פער טכנולוגי משמעותי לעומת אקספלורר 7. אבל בעיות בטיחות ושימושיות דחו את הוצאתם של כמה מהמאפיינים הצפויים מהגרסה הקרובה של הדפדפן החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully