וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לחשב את תאריך מותכם?

29.10.2006 / 11:40

מבחר אתרים ברשת יחשבו את תאריך התפוגה שלכם. מסתבר שמצב רוח חיובי, ניתוחים קוסמטיים וחיית מחמד יכולים להרחיק את הקץ

אם אתם סקרנים לדעת מתי אתם "מזדכים" ופורשים לעולם הבא (או פשוט פורשים לאנשהו), אין צורך ללכת לכל מיני קוראים בקפה/ביוגורט/בחומוס ומתקשרים למינהם. אתרים חדשים ברשת מציעים לנבא עבורכם את יום מותכם. אם אתם בעלי לב חלש קחו בחשבון שאתם עלולים לשמוע את המשפט מחמם הלב: "מצטערים, אבל זמנכם חלף".

אתר http://www.deathclock.com המגדיר עצמו "כתזכורת הידידותית ברשת לעובדה שהחיים בני חלוף", מזמין את גולשיו למלא תאריך לידה, הרגלי עישון, גובה ומשקל, ובתמורה נפתח חלון שסופר לאחור את השניות שנותרו להם עד יום מותם. גולשים יכולים להשפיע על גזר הדין שלהם על ידי מילוי משתנה מצב הרוח שלהם- אופטימי/פסימי/סדיסטי/נורמלי. אבל אל דאגה, לא מדובר בפסק דין שלא ניתן לשינוי. בעל האתר לא מוכן להזדהות וגם לא לגלות את תאריך התפוגה שלו: "אני מאמין אדוק באלוהים אבל לא חושב שהעיסוק שלי עם המוות מעליב אותו בדרך כל שהיא".

אנשים שזקוקים לחוות דעת נוספת לגבי תאריך מותם, יכולים לגלוש למשל למחשבון המוות באתר "מצא את גורלך". באתר הזה תשאלו, בין היתר, באיזו תדירות אתם מצחצחים שיניים. באתר אחר יתעניינו בפרט האיזוטרי כביכול- האם אתם עונדים שעון. באתר "יום הדין" ינבאו עבורכם איך והיכן תמצאו את מותכם.

אם אתם רוצים להתנחם בכך שלא רק אתם בני תמותה, וגם בראד ואנג'לינה מתישהו ימצאו את עצמם במצב מאוזן מתחת לפני הקרקע, אתם יכולים להיכנס לאתר שחוזה את תאריך מותם של מפורסמים. על פי האתר אם אתם בעלים של חיית מחמד תחיו שנתיים נוספות ואם עשיתם ניתוח קוסמטי אחד במהלך עשור- תחיו עוד חמש שנים. עם זאת שימו לב לסייג הבא: ניתוח שני באותו עשור, יפחית מחייכם שנה!

ואם כבר המוות תפס את יקיריכם, יש אתר שמציע דרך להישאר אתם בקשר על ידי משלוח מברק. "בעזרתם של חולים סופניים שמתנדבים למשימה, האתר שלנו מציע שירות דואר לעולם הבא" אומרים בעלי האתר. "מכיוון שאין לנו דרך להבטיח או להוכיח כי המשלוח הגיע ליעדו, הלקוחות שלנו לא משלמים עבור המסירה, אלא עבור הניסיון לבצע את המסירה", הוא מוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully