וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים iPad? עכשיו שוב מותר

משרד התקשורת מאפשר שוב לייבא את מחשב הלוח החדש של אפל - ה-iPad, לישראל

משרד התקשורת מפסיק להחרים את האייפד. דובר משרד התקשורת שלח הערב (שבת) הודעה בה מוצהר כי החל ממחר, יתאפשר יבוא מכשיר ה-iPad לארץ. לא מדובר, נכון לעכשיו, באישור ליבוא מסחרי, כי אם ביבוא אישי בלבד.

בהודעה נטען כי היה זה שר התקשורת, משה כחלון, אשר "הורה לאנשי משרדו לאפשר כניסת מכשיר ה"אייפד" לישראל כמכשיר בודד, ביבוא אישי". עם זאת, בהמשך ההודעה נכתב כי האישור ניתן "מייד עם השלמתן של הבדיקות הטכניות, אשר ביצעו אנשי הדרג המקצועי במשרד התקשורת, במהלך השבוע האחרון, בהנחיית השר משה כחלון...". ומהן תוצאות הבדיקות? בוודאי תשמחו לדעת כי " המכשיר מזהה את אופן פעולת נקודת הגישה (Wi-Fi Access Point) שבסביבתו, ומתאים עצמו אליה באופן אוטומאטי. לפיכך פעולת המכשיר בישראל תהיה בהתאם לתכונות הטכניות המותרות לשימוש בישראל, והשימוש במכשירים אלחוטיים של משתמשים אחרים לא ישובש."

לפני כשבועיים, אסר משרד התקשורת על יבוא מכשיר ה-iPad לישראל, זאת בטענה שמחשב הלוח החדש של אפל פועל בתקן תקשורת אלחוטי אמריקאי, שמאפשר הפעלת חיבור בהספקים גבוהים יותר מאשר בתקן האירופאי, ולכן אינו מתאים להפעלה בישראל. ההחלטה הזו עוררה גל של ביקורת, כשרבים הצביעו על כך שה-iPad משתמש ברכיב תקשורת אלחוטית סטנדרטי.

במהלך סוף השבוע, פתחה חברת iDigital עמוד באתר האינטרנט שלה, בו אנשים שמעוניינים לרכוש את ה-iPad מהיבואן המורשה של אפל בישראל יכולים להירשם על מנת לקבל עדכונים לגבי הגעת המחשב לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully