האלטרנטיבה נטולת-הפרסום לטוויטר צוברת תאוצה. App.net מיזם של המפתח דלטון קולדוול שלא היה מרוצה מההתמסחרות של טוויטר, צבר את 500,000 הדולרים אותם הוא צריך כדי להתחיל לפעול. קולדוול, תומך נלהב בשירותים בתשלום, שמאפשרים למפתחים לא להיכנע לאינטרסים מסחריים ופרסומיים, הקים את App.net לפני מספר שבועות, כ"פלטפורמה חברתית שונה".
"אנו בונים שירות זמן-אמת חברתי בו המשתמשים והמפתחים נמצאים בראש סדר העדיפויות, לא מפרסמים". כתב קולדוול בקריאה שלו למשתמשים לתת את כספם לשירות. "הצוות שלנו בילה את תשע השנים האחרונות בבניית שירותים חברתיים, פלטפורמות מפתחים, אפליקציות ועוד. אנו מאמינים כי מודל בו שירותים חברתיים נתמכים על ידי פרסומות נוגד את האינטרסים של משתמשים ומפתחים, ושצריך לעשות משהו בנוגע לזה.
App.net, שעולה 50 דולרים בשנה, מתחייב לכך שמה שנמכר זה מוצר לא משתמשים. "לעולם לא נכמור את המידע האישי שלכם, התוכן שלהם, האינטרסים שלכם או כל דבר אחר למפרסמים" נכתב בערכי היסוד של המיזם. ערכים נוספים הם "התוכן שלכם שייך לכם", "אנו נכבד ונעריך את קהילת המפתחים" ו"הנכס הכי חשוב לנו הוא שתסמכו עלינו".
להרשמה ל-app.net
האלטרנטיבה "החופשית" לטוויטר יוצאת לדרך
13.8.2012 / 10:04