עד כמה מסייע שילובה של אישיות מפורסמת לקידום מוצרים טכנולוגיים? לנובו צפויה להשיק בהמשך השנה ליין של סמארטפונים במהדורה מיוחדת, שהפרט המיוחד באמת לגביהם הוא מי שאחראי על תכנונם: השחקן אשטון קוצ'ר. סמנכ"ל השיווק של לנובו, דיוויד רומן, חשף את המהלך בדיווח שפורסם ב-re/code בסוף השבוע.
לנובו לא חשפה עדיין פרטים כלשהם לגבי הטלפונים, אך רומן הגיב על מידת מעורבותו של קוצ'ר בתכנונם. "בעוד קוצ'ר לא ממש עובד על כל אחד ממעגלי העיצוב, חוויית המשתמש בטלפונים תהיה מאוד החוויה שלו", נכתב ב-re/code. לדברי רומן, "הוא (קוצ'ר) לא רק רואה עצמו כמהנדס, הוא באמת מהנדס. כשהוא מזהה בעיה, הוא מעוניין לפתור אותה".
קוצ'ר, שלאחרונה דווח על אירוסיו לשחקנית מילה קוניס שכיכבה לצדו ב"מופע שנות ה-70", הוא בעל היסטוריה של השקעות בחברות טכנולוגיות. בין השאר, השקיע השחקן - שגילם את סטיב ג'ובס בסרט העלילתי על חייו - בחברות כמו פורסקוור, סקייפ, Uber, ספוטיפיי ו- Airbnb ונמנה על מייסדי קרן ההון סיכון A-Grade. הטלפונים החדשים יהיו אחד מפירות החתמתו של קוצ'ר על-ידי לנובו באוקטובר האחרון כמהנדס מוצרים. בין היתר, יועד קוצ'ר לתכנון ושיווק טאבלטים מסדרת ה- Yogaשל לנובו, לפי הצהרת החברה. במאמר שפורסם ב-Time תחת הכותרת "אשטון קוצ'ר חייב ללמוד לומר לא", קיבל הטאבלט ביקורת קטלנית, שקבעה כי טאבלט ה- Yoga הוא מוצר שלא צריך היה להגיע לשלב הייצור ההמוני וההפצה.