פרסום ראשון: הקליפ האינטראקטיבי של וניה היימן וחברת אינטרלוד הישראלית זכה במקום הראשון בפסטיבל קאן בקטגוריית "Digital Marketing".
הקליפ, אשר מלווה את השיר "Like a Rolling Stone" של בוב דילן, עלה השנה לאינטרנט והפך ללהיט ויראלי מדובר. הוא מציג מסך טלוויזיה עם ערוצים מתחלפים - כמו ערוץ טלנובלות, ערוץ ספורט, ערוץ סרטים וערוץ חדשות (בכיכובו של דני קושמרו שלנו) כאשר כולם שרים את Like a Rolling Stone ומעניקים לו משמעות שונה כל אחד. הקליפ זכה לשבחים ברחבי העולם, ואף זכה בפרס ה-Webby ליצירות אינטרנטיות. ביים אותו וניה היימן בהפקת חברת אינטרלוד של יוני בלוך, אשר עוסקת ביצירת סרטונים אינטראקטיביים.
לצפייה בקליפ
פרסום ראשון: הקליפ של וניה היימן זכה מקום ראשון בפסטיבל קאן
TECH
17.6.2014 / 11:02