במסגרת הדיווחים על תוצאותיה הרבעוניות שיתפה פייסבוק סטטיסטיקה מעניינת על השימוש באתר: 1.32 מיליארד גולשים משתמשים ברשת החברתית בחודש, ו-30% מתוכם עושים זאת דרך הטלפון הנייד, לפי The Verge.
עוד דיווחה פייסבוק כי זמן השימוש הממוצע של גולשים אמריקאים ברשת החברתית הוא 40 דקות ביום. הכנסות החברה אגב, הסתכמו ב-2.91 מיליארד דולר ברבעון השני.
סוני בעסקי הסלפי
סוני הודיעה על השקעת 345 מיליון דולר (35 מיליון ין) בייצור חיישני תמונה המיועדים למכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים, דיווחה סוכנות רויטרס. לפי הדיווח, ההשקעה נועדה להגדיל את ההזמנות של חיישני תמונה עבור יצרני טלפונים בעוד הביקוש שלהם עולה בגלל העלייה בצילום תמונות, כמו למשל מסוג סלפי. סוני עצמה מספקת חיישני מצלמה עבור מכשיר האייפון.
משתף מקום משנה מזל
סם ליאנג, מי שהוגדר בעבר ארכיטקט בגוגל מפות, משיק אפליקציה חדשה כחלק מהסטארט-אפ שבראשו הוא עומד כיום. לפי The Next Web, אפליקציית PlaceUs של הסטארט-אפ Alohar Mobile, אשר הושקה בגרסת אייפון וזמינה בינתיים בארה"ב ובקנדה, מציעה שיתוף מיקום חכם עם מכרים.
הפונקציונליות שלה כוללת שליחה אוטומטית של התראות, למשל כאשר אתם תקועים בפקק, מגיעים לעבודה או לביתכם. האפליקציה מזכירה את שירותי המיקום של פורסקוור ופייסבוק, אך מציעה התראות חכמות יותר.
בהקשר זה, דווקא פורסקוור משנה כיוון בימים אלה. החברה הופכת את פיצ'ר הצ'ק-אין למשני, והודיעה בבלוג שלה שהעדכון החדש לאפליקציה לא יאפשר עוד לעשות צ'ק-אין באמצעותה. מי שעדיין ירצה להשתמש בפיצ'ר יצטרך להוריד אפליקציה חדשה ונפרדת של החברה בשם Swarm (זמין לאנדרואיד ובאפ-סטור) ובנוסף, העדכון האחרון לאפליקציית פורסקוור שכעת מתמקדת בהמלצות על מקומות בילוי קרובים מגיע עם לוגו חדש, לרגל שינוי הפוקוס.