מספר ימים לפני פרסומו של סקר TIM העונתי, נחשפים כמה מהנתונים בו על השימוש באינטרנט בישראל. לפי הנתונים שהוצגו, 76% מכלל משתמשי האינטרנט בארץ הם בעלי פרופיל אישי ברשת חברתית אחת לפחות. בעוד שבקרב בני הנוער והצעירים נרשמה עלייה מתונה בשנה האחרונה, שיעור החברות בקרב בני ה-50 ומעלה ברשתות חברתיות עלה ל-60%, זאת לאחר שבדצמבר 2009 עמד שיעורם על 47%, כאשר בקרב בני ה-30 עד 49 עלה השיעור ל74% מ-64%. באוכלוסייה היהודית עומד משך הגלישה הממוצע ליום על 3.3 שעות לגולש
עוד עולה מסקר TIM מדצמבר 2010 שבשנה האחרונה חלה עלייה של רבע מיליון גולשים חדשים בכלל האוכלוסייה, בגילאי 13 ומעלה - מ-4.4 מיליון ל-4.67 מיליון בשנה הנוכחית. גם מבחינה של החתך הדמוגרפי של הגולש הישראלי באוכלוסייה היהודית נראית עלייה משמעותית בקרב הגלישה באוכלוסיית בני ה-65 ומעלה, כאשר בחתכים הנוספים נשמרת יציבות יחסית של 84% שיעורי גלישה בקרב הצעירים, 83% בקרב בני גילאי ה-30 עד 49 ו-70% בקרב בני ה50 עד 64.
מרבית הגולשים הישראלים נוהגים לגלוש באינטרנט ממגוון מקומות: 98% גולשים מהבית וכ-65% גולשים גם מחוצה לו, בבית הספר, בתי חברים ומקומות העבודה. בעוד ש-88% מהגולשים נכנסים לאינטרנט ממחשב נייח לפחות פעם בשבוע, 48% נכנסים לאינטרנט ממחשב נייד ו-27% באמצעות הטלפון הסלולארי לפחות פעם בשבוע.
רבע מיליון גולשים חדשים בישראל
וואלה!
13.1.2011 / 18:15