מיהי החברה שמוצריה הם השכיחים ביותר בפרסום סמוי בסרטים הוליוודיים? בצורה לא ממש מפתיעה מדובר ב"אפל", שעוקפת חברות כנייק, פורד ושברולט. המחשבים, האייפדים והאייפודים של החברה הופיעו ב-30% מהסרטים הבולטים ביותר ב-2010. בין השאר היה ניתן למצוא את אלו בסרטים כ"צעצוע של סיפור 3", "הרשת החברתית" ו"קיק אס".
חברת Brandchannel, המתמחה במיתוג, גילתה ש-591 מותגים ומוצרים הופיעו ב-33 הסרטים שהגיעו לראש טבלת שוברי הקופות של 2010, ממוצע של 17.9 מוצרים לסרט מעט יותר מנתוני השנה שעברה, שהם 17.5 מוצרים לסרט. גם ב-2008 ו-2009 שלטה אפל ברשימת ה"מושתלים", ואפילו באחוזים גבוהים יותר.
עוד גילתה Brandchannel שהסרט שכלל את הפרסום הסמוי המאסיבי ביותר היה "איירון מן 2", בו הופיעו לא פחות מ-64 מוצרים.
המופע של סטיב
24.2.2011 / 11:38