פייסבוק ממשיכה עם גישתה לכלול ולהוסיף לתוכה שירותי אינטרנט פופולריים. כעת מתכננת החברה להציע שירות קופונים נוסח "גרופון" ודומיו. השירות יוצע בתחילה לתושבי סן פרנסיסקו, סן דיאגו, דאלאס, אטלנטה ואוסטין. צוות של פייסבוק יעבוד מול עסקים שיספקו דילים, והרשת החברתית תעודד את משתמשיה להשתתף בהם. "עסקים מקומיים יוכלו להירשם לפיצ'ר הזה בקרוב, ומשתמשים יוכלו למצוא דילים בשבועות הקרובים", מסרה פייסבוק בהצהרה רשמית.
כניסתה של פייסבוק לשוק הקופונים מסכנת חברות כמו גרופון ו-LivingSocial שמובילות את הענף הזה בארצות הברית. לפייסבוק יותר מחצי מיליארד משתמשים ברחבי העולם, המפולחים לפי מקום מגוריהם דבר שיכול לתת חשיפה עצומה לדילים ולהקל על פרסומם לקהל היעד המתאים.
בשבוע שעבר הודיעו פייסבוק ואולפני "האחים וורנר" על שיתוף פעולה שבמסגרתו יוצגו סרטי האולפן בתוך פייסבוק ויהוו למעשה תחרות לשירות "נטפליקס". בנוסף, פייסבוק מנהלת דיונים עם חברת "סקייפ" על שילוב שיחות וידאו ברשת החברתית.
פייסבוק גוזרת קופון
14.3.2011 / 15:31