נתוני סקר TIM לחודש מאי 2011 מראים כי וואלה! ממשיך להיות האתר הישראלי המוביל. שיעור החשיפה לוואלה! הוא 65.9% - עליה של 2.1% מהסקר הקודם. גם אתר Ynet רושם עליה: מ-58.7% ל-63.1%, ונמצא במקום החמישי.
את המקום הראשון בטבלה תופס, כרגיל, גוגל - עם 92% (עלייה של 3% מהסקר הקודם). אחריו נמצאת פייסבוק, עם ירידה קלה מ-73% ל-72.2%. יוטיוב, במקום השלישי, שומר על נתון של 67.5.
אתר מקו מבית קשת נמצא במקום השישי עם 36.8%. אתר המכירות יד 2 אחריו עם 28.5 ואתר נענע 10 אחריו, עם 28.1 (עליה של 2.1% מהסקר הקודם).
סקר TIM מאי: וואלה! האתר הישראלי המוביל
13.6.2011 / 14:00