נתוני סקר TIM לחודש אוגוסט 2011 מראים כי וואלה! ממשיך להיות האתר הישראלי המוביל עם שיעור חשיפה של 65.5% (לעומת 65.9% בחודש שעבר). בצמרת האתרים המובילים אין כל שינוי: גוגל בראש עם 93.4% (עליה של אחוז וחצי לעומת החוד שעבר), פייסבוק עם 73.6% לעומת 72.3% בחודש הקודם ויו טיוב עם 67.9%, לעומת 67.6% בחודש הקודם.
אתר ynet, שנמצא במקום החמישי, רושם עליה קלה מ-57.1% ל-59.5%. אתר מקו של קשת, במקום השישי, שומר על נתון של 37.2%.
בהמשך הרשימה ניתן למצוא את אתר זאפ במקום השישי עם 29.1% (עליה של 2.9%), לוח יד 2 (28.9%) ונענע 10 (26.1%).
בגזרת האתרים הכלכליים כלכליסט ממשיך להוביל את התחום, אך יורד מ-15.6% ל-14.1%. מיד אחריו ברשימה (מקום 15) נמצא דה מרקר, עם 13.4%. גלובס במקום ה-19 בכלל הרשימה, עם 12.2%.
אתר הארץ, שהושק אתמול בעיצוב חדש, ממשיך במגמת הירידה המאפיינת אותו בחודשים האחרונים. לאחר שבמאי קיבל 12.4%, ביוני 11.3% וביולי 10.5% - באוגוסט הוא מסתפק ב-8.6% בלבד, ובמקום האחד לפני האחרון ברשימה (24).
עוד בנושא:
- סקר TIM יולי
TIM אוגוסט 2011: וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל
13.9.2011 / 14:00