השמועות על מותה היו מוקדמות? הרשת החברתית גוגל פלוס נחבטה בשבועות האחרונים לאחר ירידה תלולה ברמת הפעילות שבה, אך כעת מסתבר שהתנועה אליה עלתה פלאים לאחר שנפתחה לקהל הרחב. מאז שעברה גוגל פלוס משיטת ההזמנות לשיטת ה"פתוחה לכל" עלתה בה התנועה ב-1269%, זאת על פי מידע מחברת המחקר Experian Hitwise. החברה מסרה כי האתר זכה ל-15 מיליון כניסות מארצות הברית, לעומת 1.1 מיליון כניסות משם בשבוע הקודם. הנתונים הללו מרשימים במיוחד בהתחשב בעובדה שאינם כוללים משתמשי טלפונים ניידים או משתמשים שנכנסו דרך סרגל הכלים של גוגל.
בתוך שבוע אחד עלתה גוגל פלוס מהמקום ה-54 ברשימת אתרי המדיה החברתית הפופולריים של Experian Hitwise למקום השמיני. על פי הערכות, לגוגל פלוס יש כעת יותר מ-40 מיליון משתמשים (לעומת יותר מ-750 מיליון בפייסבוק).
גוגל פלוס אף עודכנה כך שהמעגלים שמגדיר החבר (רשימות חברים הנבנות לפי קטגוריות) יכולים להיות פתוחים לצפייה על ידי חבריו. כך יכולים אלה להיחשף למשתמשים חדשים ומעניינים ולהוסיף אותם לרשימותיהם שלהם. צעד נוסף שעושה גוגל פלוס כדי לייצר עניין ומעורבות בה היא שיתוף פעולה עם חברת משחקי הרשת זינגה (יצרנית משחקים דוגמת פארמוויל) והטמעת משחקה Cityville ברשת, תחת השם Cityville Plus. סיטיווייל פופולרי מאוד בפייסבוק, שם משתמשים בו יותר ממאה מיליון איש.
עוד בנושא:
- גוגל פלוס מתעדכנת ונפתחת
- גוגל פלוס: עכשיו עם משחקים
- טור: פונה מאהל גוגל פלוס
גוגל פלוס נפתחה לכולם - והתנועה אליה מזנקת
27.9.2011 / 12:05