נתוני סקר TIM לחודש אוגוסט 2011 מראים כי וואלה! ממשיך להיות האתר הישראלי המוביל עם שיעור חשיפה של 63.8% (לעומת 65.5% בחודש שעבר). הירידה הקלה באה לידי ביטוי בכל צמרת האתרים המובילים: גוגל, שבראש הרשימה, ירד מ-93.4% ל-92.9%. פייסבוק, במקום השני, עם 71.3% לעומת 73.6%. שירות הווידאו יוטיוב, שבמקום השלישי, עם 64.5% לעומת 67.9%. Ynet במקום החמישי עם 58.6% לעומת 59.5% בחודש שעבר, ומקו עם 36.2% לעומת 37.2%.
אתרי הקניות המובילים, לעומת זאת, עלו במעט: לוח יד 2 עלה מ-28.9% באוגוסט ל-30.2% בספטמבר. זאפ רשם עליה סמלית מ-29.1% ל-29.4%.
שלושת האתרים הכלכליים עלו במעט גם כן: כלכליסט, המוביל את הרשימה (מקום 14) עלה מ-14.1% ל-15.4%. דה מרקר שאחריו עלה מ-13.4% ל-14.8% וגלובס, במקום ה-16, עלה מ-12.2% ל-14.6%.
ההשקה המחודשת של אתר הארץ בחודש שעבר נראית כנושאת פרי: האתר עלה מ-8.6% ל-12.6%.
עוד בדק הסקר שימוש באינטרנט כערוץ לצפייה נדחית של תוכניות טלוויזיה. 44% מהגולשים דיווחו שהם עושים זאת. מעל 50% מהצעירים בגילאי 13-29 צופים באינטרנט בתכני טלוויזיה, ושיעור המשתמשים בצפייה נדחית יורד ככל שהגיל עולה . נשים נוהגות להשתמש באינטרנט לצפייה נדחית בסדרות ותכניות טלוויזיה יותר מגברים. "רמזור", "מאסטר שף" ו"החיים זה לא הכל" הן שלושת התכניות הנצפות ביותר באמצעות האינטרנט בספטמבר. מקו מסתמן כאתר המוביל בצפייה נדחית, 39% מהצופים בשידורים נדחים באמצעות האינטרנט, צופים באמצעות אתר מקו. כ-15% צופים באמצעות אתר רשת.
עוד בנושא:
- סקר TIM אוגוסט 2011
TIM ספטמבר 2011: וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל
10.10.2011 / 14:00