פייסבוק מאפשרת לחברות וארגונים לקדם פוסטים שלהם ברשת החברתית כבר כמה חודשים, וכעת היא מרחיבה את האפשרות הזאת גם למשתמשים הרגילים. בימים האחרונים החלו חלק ממשתמשי פייסבוק לגלות שלשורת האפשרויות לצד הסטטוס שפרסמו נוסף כפתור "קדם" (Promote).
מי שילחץ עליו יקבל הצעה לשלם כמה דולרים (המחירים משתנים, ויכולים לנו בין 2 ל-6.30 דולר) ובתמורה לקבל חשיפה למספר גבוה יותר של חבריו בפייסבוק. את התשלום ניתן לעשות בשורה של אמצעים - מכרטיסי אשראי, דרך פייפאל ועד קרדיטים של פייסבוק. ההערכה היא שכרגע ההצעה זמינה למשתמשי פייסבוק בצפון אמריקה ובאירופה - כאשר גם בישראל ניתן לראותה (ולכן גם המזרח התיכון, לפחות במידה מסוימת).
"אנו מרחיבים את הבדיקה שהתחלנו בחודש מאי, המאפשרת לאנשים לשלם כדי לקדם עדכוני סטטס שלהם. אנו מנסים תמיד פיצ'רים חדשים באתר. הניסוי הספציפי הזה נועד להרחיב את העניין של אנשים בשיטה הזאת של שיתוף עם חברים", מסר דובר פייסבוק לאתר The Next Web. חבריו של משתמש שביצע את התהליך יראו את הפוסט שקודם בראש פיד החדשות שלהם, כאשר לידו סימון שנעשה תשלום כדי שיובלט.
חדש בפייסבוק: הבלטת סטטוסים תמורת תשלום
19.9.2012 / 12:56