וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון יספר עליכם הכל

חברת אבטחת מידע רוסית גורסת כי הצליחה לפרוץ את ההצפנה של iOS 4, ולקבל גישה לכל המידע השמור על מכשיר האייפון

המידע המאובטח על האייפון שלכם עשוי להיות לא מאוד מאובטח. חברת אבטחת מידע רוסית ElcomSoft גורסת כי היא פיתחה פתרון המאפשר גישה "כמעט מיידית" לכלל המידע השמור על מכשירי אפל המשתמשים במערכת ההפעלה iOS 4. הכוונה היא להיסטוריית גלישה, יומן שיחות, תמונות ומיילים (גם כאלה שכבר נמחקו אך עדיין שמורים בזכרון), שמות משתמש וסיסמאות.

חלק מאלה מגובים למחשב שלכם בכל פעם בה אתם מגבים את המכשיר דרך iTunes, אך חלק אחר מהמידע נשאר רק על המכשיר, כשהוא מאובטח על ידי מנגנוני הצפנה. הפתרון של ElcomSoft מאפשר להוריד את כלל המידע מהמכשיר ולהעתיקו למחשב תוך פענוח ההצפנה, כך שכלל המידע יהיה זמין לצפיה ולסריקה.

בחברה גורסים כי הם מתכננים למכור את הפתרון אך ורק לגופים בטחוניים, סוכנויות ממשל ומחלקות זיהוי פלילי. כמו כן, לא ניתן כיום להוריד את המידע מהמכשיר מרחוק – נדרש חיבור חוטי בינו לבין המחשב עליו מותקנת התוכנה של Elcomsoft.

באפל טרם הגיבו על הידיעה של חברת האבטחה, אך בעבר נתבעה אלקומסופט על שבירת מנגנון הצפנה של חברת Adobe. בארה"ב, פריצה של מנגנוני הצפנה עשויה להיחשב להפרה של חוק זכויות היוצרים האמריקאי, המגן בין השאר על קניין רוחני והזכות להצפינו.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully