וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תציג אפל באירוע האייפון השנתי שלה את אייפון 5? הנה השמועות המובילות

האם תציג אפל באירוע הסתיו שלה את האייפון 5? ומה יקרה עם מערכת ההפעלה iOS 5? כל השמועות כאן. במהלך האירוע - עדכונים חיים

אייפון 5? אייפון 4 מוזל? התרחבות קו מוצרי אייפון למדיחי כלים ומזון לצבים? כל אלה, אינסוף דברים אחרים יכולים להיות מוכרזים מחר באירוע אותו תערוך חברת אפל בקמפוס שלה. כל מה שאנחנו יודעים בוודאות הוא את מה שהיה כתוב בהזמנה שנשלחה לעיתונאים: 4 באוקטובר, 10 בבוקר, "בואו נדבר על אייפון".

כמו במקרים הקודמים, למעט הדליפה הלא-מתוכננת של אייפון 4 בשנה שעברה באדיבות מתכנת שיכור ובלוג הטכנולוגיה גיזמודו, אנחנו לא יודעים בוודאות שום דבר על מה שיוכרז מחר. למעשה, אנחנו לא יודעים בוודאות כי אכן יוכרז דור חדש למכשיר הטלפון הפופולרי של אפל. כל מה שאתם קוראים בימים האחרונים ברשת הן שמועות וניסיונות להגיע למסקנות משבבי מידע כמו עדכונים של מערכות קמעונאיות ובדיקת קוד המקור של עדכוני אפל.

מה תרצו לראות באייפון 5? בואו לספר לנו בפייסבוק

אייפון(ים) בדרך

סביר מאוד להניח שנראה באירוע לפחות אייפון אחד שלא ראינו קודם – השאלה היא האם יהיה זה "אייפון 5" (הדור החדש של הטלפון, וזה לאו דווקא יהיה השם שלו), או שמא תציג אפל רק את המכשיר שעל פי השמועות נקרא "אייפון 4S" – דגם זול יותר ופשוט יותר של אייפון 4.

אייפון 5, כך על פי הערכות בנאליות, צפוי לכלול את המעבד A5 שכבר ראינו באייפד 2, יהיה דק יותר (כל אייפד עד עכשיו היה דק יותר מקודמו), עם מצלמה טובה יותר, ואולי גם מסך גדול יותר.

אייפון 4S צפוי להיות אייפון 4 זול יותר עם עדכונים מינוריים (לאו דווקא לטובה), שמטרתו להרחיב את נתח השוק של אפל, ולגרום לאנשים שרוצים אייפון זול לא לחשוב שהם קונים דגם מלפני שנה וחצי.

iOS 5 ו-iCloud מושקות

סביר מאוד להניח שנשמע באירוע גם על השקה (מיידית, ככל הנראה) של iOS5 – מערכת ההפעלה החדשה למכשירים הניידים של אפל, שצפויה להיות מושקת במהלך השבועות הקרובים. וסביר להניח שנשמע גם על ה-iCloud – שירות הענן החדש של אפל שיכלול גם מנגנון המסנכרן את המוזיקה על כל מכשיריכם עם הענן של החברה.

iOS 5, שהוכרזה באירוע המפתחים של אפל ביוני האחרון, כוללת 200 אפשרויות משתמש חדשות, כשבראשן מרכז הודעות משודרג, כמו באנדרואיד. חידוש מרכזי נוסף הוא אפשרות למקלדת מפוצלת, שאמורה להקל על כתיבה בשתי אצבעות במצב אנכי. עדכוני התוכנה ב-iOS5 יגיעו לא רק דרך המחשב, אלא גם דרך רשת סלולר או חיבור אינטרנט אלחוטי. גם סנכרון של המכשיר עצמו עם המחשב לא צריך כעת לכלול כבל – ניתן יהיה לסנכרן את המוזיקה בצורה אלחוטית דרך הרשת הביתית.

ה-iCloud – שירות הענן החדש של החברה, שגם הוא יושק מחר כנראה, יסנכרן בין המכשירים שלכם. אנשי הקשר שתוסיפו על אחד המכשירים, יהיו זמינים על כולם. וכך גם לוחות שנה. מיילים גם, אם אתם משתמשים בתיבת @me.com אותה תציע לכם אפל. כל זה, אגב, בחינם, עד 5 ג'יגהבייטים.

החידוש הגדול מבחינת המשתמש האמריקאי שקונה מוזיקה באייטיונס הוא שאפל תציע להוריד את השירים שרכשתם דרך iTunes לכל מכשיר iOS ללא תשלום נוסף (עד 10 מכשירים). ובתמורה ל-25 דולרים בשנה, אפל תסרוק את ספריית המוזיקה שלכם. מה שהיא תתאים לשירים שכבר נמצאים באייטיונס, ייזקף לזכותכם כרכישה למשך השימוש בשירות. מה שהיא לא תזהה, יועלה לשרתים. כך, תקבלו את כל המוזיקה שלכם בענן, בלי הצורך להעלות את כולה לשרתים – כי באייטיונס כבר יש 18 מיליוני שירים.

ואל לנו לשכוח גם את Project Spartan - פרוייקט שמטרתו להביא את פייסבוק למכשירי אפל בצורה הדוקה יותר. גם הוא צפוי להיחשף מחר, ואחד הפרשנים המובילים בתעשיה - רוברט סקובל, טוען שעומקו של שיתוף הפעולה עוד עשוי להפתיע אותנו.


עוד בנושא:
דיווח מההכרזה של אפל על iOS 5 ועל iCloud

ואולי, אולי נזכה לראות גם מזון צבים. אבל לא משנה מה יוכרז, אנחנו נהיה כאן כדי לדווח לכם על ההכרזות בזמן אמת, מחר, מעט לפני שבע בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully