וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקסוס החדש הולך להיות גדול מאד

תמונות לכאורה של מכשיר הנקסוס 6 החדש מראות מכשיר בעל מסך גדול במיוחד. וגם הטאבלט נקסוס החדש צפוי להיות מוכרז בחודש הבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנקסוס 6 לכאורה לצד ה-LG G3./מערכת וואלה!, צילום מסך

השנה האחרונה התאפיינה בזליגה של מידע לגבי מכשירים חדשים עוד טרם ההכרזה הרשמית שלהם, ונראה שהנקסוס הבא של מוטורולה אינו שונה. אולי אפשר לקשר זאת לעובדה שהמכשירים של גוגל, בניגוד למכשירים של אפל, עוברים אצל הרבה מעובדי גוגל לפני יציאתם לשוק - ולהם גישה מלאה למירב השירותים של גוגל המאפשרים הדלפה נוחה ולפעמים דיסקרטית.

תמונה של הנקסוס 6 (לכאורה) עלתה לפורום המפתחים XDA, כשעל המכשיר מודבק שם הקוד "שאמו". שאמו הוא שמו של לוויתן קטלן מפורסם מ-SeaWorld, ולנקסוס יש מסורת של לקרוא למכשירים שלהם על שם טורפי מים. כך למשל ה-Hammerhead nexus 5 וה-Mako nexus 4 קרויים על שם כרישים בעוד הנקסוס 3, שנעשה על ידי סמסונג, נקרא על שם טונה.

התייחסות נוספת בהקשר של לוויתן היא כמובן הגודל שלו: בתמונה מופיע גם מכשיר ה-LG G3 ויחסית לנקסוס החדש, ה-G3 שמגיע עם מסך 5.5 אינץ' נראה מאוד קטן. לפי השמועות הנקסוס החדש, שיכול להיות שלא ישא את הספרה 6 ויקרא נקסוס X, מיוצר על ידי מוטורולה ויהיה בעל מסך 5.92 אינץ' qHD עם מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל וקדמית של 2 מגה-פיקסל ויכיל סוללה של 3200 מילי-אמפר. עוד שמועה מעניינת היא שיכול להיות שיהיו שני דגמים גם של מכשיר הדגל של גוגל.

וגם נקסוס 9 מגיע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טובעים במספרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד שמועה לגבי נקסוס מבית גוגל, והפעם מדובר בטאבלט. הנקסוס 9 מחברת HTC צפוי לכלול בדומה לשמו מסך 9 אינץ'. הוא יוכרז ב-16 באוקטובר, ויושק למכירה ב-24 לאוקטובר. כך לפי ציוצים של המפתח פול אובריאן מחברתMoDaCo.

לא ידועים פרטים נוספים מלבד גודל המסך על הטאבלט החדש, אך הוא צפוי לכלול חומרה חזקה יותר ויתחרה במוצרים כמו האייפד, לעומת הנקסוס 7 שהתחרה עם האייפד מיני, אחרי שיצא. התאריכים לא מפתיעים כיוון שאוקטובר הוא הזמן שבו אפל צפויה להשיק את הדור הבא של האייפדים שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • נקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully