וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבאק של אנגרי בירדז

הציפורים העצבניות מנסות לחזור בגדול אבל משחק המשך צנוע עושה להם בית ספר. קלאסיקה מודרנית של טים שייפר הגיעה ל- iPad וגיימר אחד מכר אוסף משחקים בהמון כסף. טור המשחקים

הו לא, החזירים שוב הצליחו לגנוב מהציפורים את הביצים שלהן. אפילו לקחו כמה ציפורים בשבי. והציפורים זועמות, הו, כמה שהן זועמות. אבל הפעם, במקום לשגר את עצמן לכיוון החזירים עם רוגטקות, הציפורים מנסות טקטיקה אחרת לגמרי: קרבות אסטרטגיים בתורות נגד החזירים, בשיטה שתהיה מוכרת לכל מי שאי פעם שיחק במשחקי תפקידים ממוחשבים יפניים.

Angry Birds Epic, עליו שמענו לראשונה כבר לפני כמה חודשים, זמין סוף סוף להורדה גם אצלנו, והאמת שזה משחק לא רע. מערכת הקרבות מתחילה פשוט אך במהרה הופכת למורכבת יותר, הגרפיקה חמודה לאללה והמשחק, בגדול, מספר את הסחורה. אז נכון - אם הגעתם אליו כי אתם אוהבי Angry Birds אבל אתם מתקשים להסתדר עם משחקים מורכבים יש סיכוי טוב שתוותרו כבר אחרי הקרב הראשון, אבל אם בא לעם משחק קצת שונה עם הדמויות שאתם כבר מכירים - Epic זו בחירה ממש סבבה.

המשחק עצמו ניתן להורדה בחינם, אך כמיטב המסורת אם תרצו לצייד את הציפורים שלכם בחיזוקים תצטרכו לשלם על זה כסף.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק מגוגל פליי
להורדה לווינדוס-פון

הזמן נשבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
broken age. שייפר בעידן המודרני/מערכת וואלה!, צילום מסך

Broken Age, משחק ההרפתקאות הנוסטלגי של טים שייפר (מפתח המשחקים המגניב בעולם, שפיתח בין השאר את Grim Fandango ופסייכונאוטס), לא צריך הקדמות מיותרות. מדובר במשחק שהפך את Kickstarter, אתר מימון הקהל הפופולרי, מפינה לא כל כך מוכרת באינטרנט לשירות הזה שכולם משתמשים בו. הוא עשה זאת על ידי כך שהיה המשחק הראשון שעבר את קו המיליון דולר, ואחד הפרוייקטים המצליחים ביותר באתר נכון לזמן פרסומו.

המשחק עצמו הוא חזרה ל"קווסטים" של שנות ה-90, איתם שייפר מזוהה. בקמפיין הקיקסטארטר הוא הבטיח קווסט כמו פעם, רק עם ערכי הפקה של היום (מה שאומר גרפיקה מצויינת ודיבוב מושקע) - והוא בהחלט עמד במילתו. Broken Age, או לפחות החצי הראשון של Broken Age (השני ייצא רק בהמשך השנה), הוא מצד אחד זריקת נוסטלגיה משובחת ומצד שני משחק שבהחלט מרגיש רענן ועכשווי. בשבוע שעבר הוא סוף סוף הגיע לפלטפומות ניידות בדמות גירסת אייפד.

אם עדיין לא שיחקתם את המשחק ויש לכם את הטאבלט של אפל אתם פשוט חייבים לנסות. שווה כל שקל מה-35 שזה עולה.

להורדת המשחק ל-iPad

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שלוש נקודות מינוס שתיים

Dots. אילוסטרציה, עיבוד תמונה
ככה נראה Dots המקורי. ואם אתם לא מכירים, מומלץ/עיבוד תמונה, אילוסטרציה

בעקבות סיכום תערוכת E3, ביקורת המשחק Watch Dogs וסקירת אפליקציות למונדיאל הטור היה בהפסקה של כמה שבועות, וכמעט שפספסנו את אחד ממשחקי המחשבה הממכרים והמרושעים החדשים.

סוג של "קנדי קראש הדור הבא" אם תרצו: Two Dots. שהוא משחק המשך מוצלח ל-Dots שהוא מופת של עיצוב נקי ומשחקיות פשוטה. כשכל מה שיש על המסך הם רק עיגולים צבעוניים על רקע לבן. במשחק ההמשך יש קצת יותר אריזה ועדיין כל מה שצריך לעשות זה לסמן עם האצבע ברצף כדי להעלים.

כמו בקנדי קראש, המשחק עצמו חינם אך יש לכם מספר מסויים של פסילות, וכשתעברו אותם תצטרכו לחכות קצת (או לשלם קצת) כדי להמשיך לשחק. שלא כמו קאנדי קראש, Two Dots מרגיש ברוב המקרים הרבה יותר הוגן ומבוסס מחשבה, ולא סתם מזל. לפחות עד שתגיעו לשלב 25. הו, שלב 25. ארור תהיה. זמין בשלב זה רק לאייפון, אך היוצרים מבטיחים גירסת אנדרואיד בקרוב.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק הראשן מגוגל פליי

בציר ישראלי

בציר ישראלי

האפליקציה הישראלית החמה של השבוע הייתה ללא ספק YO, אבל אנחנו פה כדי לפרגן למשחקים ישראלים וגם בפסקה הקודמת הוזכר משחק שלא יצא למכשירי אנדרואיד עדיין ולכן נספר לכם על Disposable Knights של הסטודיו הישראלי ומפיצת המשחקים Funtomic בו מפלצות מאיימות על שלום הארמון והמלך משליך עליהם אבירים כדי למנוע את המתקפה.

המשחקיות משלבת אלמנטים שמזכירים משחק כמו פגל הקלאסי והנהדר, המשחק נראה מצויין, ואתם לא רוצים לאכזב את המלך. המשחק זמין נכון לעכשיו רק למכשירי אנדרואיד ורק בחנות הישראלית והקנדית. אז סליחה מקוראינו בשאר העולם.

להורדת המשחק מגוגל פליי

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

הגיימר שמכר את הפרארי שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יוסטיק של אטארי שווה היום כסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם בקטע של לאסוף משחקים, אני מצטער לבשר לכם שפספסתם את הזדמנות חייכם: בשבוע שעבר נמכר אוסף המשחקים הגדול ביותר בעולם. המוכר, מייקל תומאס החזיק באוסף שכלל מעל 11,000 משחקים ומעל 100 קונסולות. המחיר לכל הטוב הזה: 750,000 דולר. כסף קטן. גיק גדול.

לא ברור מה יעשה הקונה המאושר עם האוסף החדש שלו. אין שום סיכוי שאדם אחד יוכל לשחק בכל כך הרבה משחקים בתקופת חיים אחת, ורוב הסיכויים הוא שהאוסף העצום הזה פשוט יתפוס מקום בבית של הקונה, סגור בארונות נעולים, כדי "לשמור על הערך האספני" שלו .שזה די מצחיק - אני תמיד האמנתי שמשחקים נמצאים אצלנו כדי שנשחק בהם, לא כדי שנאסוף אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully